جامع خبر:مدیر امور فناوری‌اطلاعات بانک از ایجاد سه خدمت جدید در بخش درگاه پرداخت الکترونیک سایت خبر داد و گفت: با ایجاد این امکان، سهولت پرداخت‌های بانکی برای دارندگان حساب بانک شهر افزایش خواهد یافت. به گزارش جامع خبراز بانک شهر، مهندس مسعود خاتونی با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور توسعه خدمات الکترونیک […]

جامع خبر:مدیر امور فناوری‌اطلاعات بانک از ایجاد سه خدمت جدید در بخش درگاه پرداخت الکترونیک سایت خبر داد و گفت: با ایجاد این امکان، سهولت پرداخت‌های بانکی برای دارندگان حساب بانک شهر افزایش خواهد یافت.
به گزارش جامع خبراز بانک شهر، مهندس مسعود خاتونی با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور توسعه خدمات الکترونیک بانک و ارائه خدمات مجازی به دارندگان حساب بانک شهر ، سه سامانه در درگاه پرداخت الکترونیک سایت بانک، ایجاد شده است.
وی با اشاره به دیدگاه مدیرعامل بانک مبنی بر توسعه روزافزون خدمات بانکداری الکترونیک، افزود: درگاه‌های جدید با عناوین خرید شارژ، پرداخت قبوض و اتصال وجوه کارت به کارت بانکی و شتابی ایجاد شده است.
خاتونی خاطر نشان کرد: همچنین به زودی با فعال شدن گزینه دریافت صورتحساب اینترنتی، دارندگان حساب بانک شهر می‌توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق سایت بانک شهر این امور را انجام دهند.
همچنین در راستای تحقق اهداف بانکداری الکترونیکی، دستگاه‌های Recycler برای اولین بار در حوزه بانکی در بانک شهر عملیاتی شد و هم اکنون با ارائه دریافت و پرداخت وجوه دارندگان حساب بانک شهر، در حال ارائه سرویس است.
مدیر امور فناوری‌اطلاعات بانک تصریح کرد: با این تغییرات، سایت بانک شهر که پیش از این با محوریت خبر و اطلاع‌رسانی فعالیت داشت، با رویکرد خدمت‌محوری، سرویس‌های به‌روز بانکی و اطلاعات مورد نیاز دارندگان حساب بانک شهر را به سهولت در اختیار آنان قرار خواهد داد.
خاتونی در ادامه اظهار کرد: با اقداماتی که در حال انجام است، سایت بانک شهر این امکان را خواهد داشت تا همواره خدمات بیشتری را به صورت مجازی به دارندگان حساب بانک شهر ارائه دهد.