جامع خبر:به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع) بانک صادرات ایران از باشگاه مشتریانش در مشهد مقدس رونمایی خواهد کرد. به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، این بانک به منظور برقراری ارتباط موثرتر، معرفی و آموزش خدمات و محصولات بانکی و همچنین ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین […]

جامع خبر:به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع) بانک صادرات ایران از باشگاه مشتریانش در مشهد مقدس رونمایی خواهد کرد.
به گزارش جامع خبراز بانک صادرات ایران، این بانک به منظور برقراری ارتباط موثرتر، معرفی و آموزش خدمات و محصولات بانکی و همچنین ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین بانکی در میان مشتریان و هموطنان نسبت به تاسیس باشگاه مشتریان اقدام نموده است. بر این اساس بانک متبوع به منظور ارج نهادن به شآن و جایگاه مشتریان و تشویق آنها جهت بهره مندی از خدمات متنوع، طرح های ویژه ای همراه با اعطاء جوایز ارزنده را در نظر گرفته است.
مشتریان و دارندگان حساب های سپهری می توانند به منظور برخورداری از مزایا ویژه و متنوع پیش بینی شده به نشانی وب سایت http://club.bsi.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
شایان ذکر است این بانک با بیش از ۶ دهه فعالیت، افتتاح ۴۴ میلیون حساب الکترونیکی در سامانه سپهر، صدور حدود ۵۴ میلیون کارت الکترونیکی نقش بسزایی در اشاعه و ترویج خدمات نوین بانکی در جامعه ایفا نموده است.