جامع خبر:چهارمین مرحله مسابقات قهرمانی موتور ریس کشور با انتخاب نفرات برتر و جابه جا شدن رکوردها به پایان رسید. به گزارش جامع خبر، این مسابقات در ۴ کلاس ۶۰۰،۲۵۰،۱۲۵ و ۱۰۰۰ سی سی با حضور بیش از ۶۰ شرکت کننده از استانهای تهران،فارس،گیلان،خراسان رضوی،البرز و خوزستان برگزار شد. در کلاس ۱۲۵ سی سی آقایان […]

جامع خبر:چهارمین مرحله مسابقات قهرمانی موتور ریس کشور با انتخاب نفرات برتر و جابه جا شدن رکوردها به پایان رسید.

به گزارش جامع خبر، این مسابقات در ۴ کلاس ۶۰۰،۲۵۰،۱۲۵ و ۱۰۰۰ سی سی با حضور بیش از ۶۰ شرکت کننده از استانهای تهران،فارس،گیلان،خراسان رضوی،البرز و خوزستان برگزار شد.

در کلاس ۱۲۵ سی سی آقایان مصطفی کهنی اول شد ،محمدرضا آرین ارجمند بر روی سکوی دوم ایستاد و حمیدرضا برقمدی عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

در کلاس ۲۵۰ سی سی نیز مهدی غربی(از فارس) بر روی سکوی نخست ایستاد،میثم عیسی زاده (گیلان) دوم شد و سید علی هاشمی(هیات تهران) عنوان سومی را به دست آورد.

در کلاس ۶۰۰ سی سی مهدی نعیمی از خراسان رضوی در رقابتی بسیار دیدنی بر روی سکوی نخست این رقابتها ایستاد،سلمان عضائی (از تهران) مقام دوم را کسب کرد و مرتضی عرب زاده از هیات تهران عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

اما در کلاس ۱۰۰۰ سی سی که با شور و هیجان خاصی با تشویق تماشاچیان همراه بود،مهدی جابری که باحمایت شرکت رخ آذین رویا(ویتامول)ویتامولدراین مسابقه شرکت کرده بودپس از پشت سرگذاشتن مصدومیت و دوری ۲ ماهه اش از مسابقات توانست مقتدرانه سکوی نخست این رقابتها را به خود اختصاص دهد.

وی گفت:پس از اینکه ۲ ماه قبل در تمرینات رقابتهای ۳ گانه هیات تهران دچار سانحه ای شدید شدم و آرنج دست راستم که برای گاز دادن و ترمزگیری درحین موتورسواری باید درگیر باشد از ۳ ناحیه شکست ،پزشک معالجم پس از انجام عمل جراحی و گچ گرفتگی دستم از فاصله گرفتن با مسابقات تا ۶ ماه آینده خبرداد و قاطعانه گفت باید ۶ماه تا یک سال به طور کامل از تمرینات و انجام هرگونه مسابقه ای دور باشم.

قهرمان کلاس ۱۰۰۰ سی سی در ادامه افزود؛پس از انجام فیزیوتراپی های فشرده از تمام توان خود استفاده کردم تا به هر ترتیبی که شده در چهارمین راند مسابقات قهرمان کشوری حضور پیدا کنم.

جابری از انجام تمرینات خود تنها یک هفته قبل از مسابقات خبر داد و گفت: تنها یک هفته قبل از مسابقات با هماهنگی و مشورت با پزشک معالجم تمرینات خود را آغاز کردم و در این مسابقات حاضر شدم ،بعد از دور دهم مسابقه فشار شدیدی بر روی دستم احساس کردم ولی خوشبختانه و با خواست خدا موفق شدم جایگاه نخست این رقابتها را همچون گذشته به دست آورم و بهترین تایم مسابقات را (طی یک دور ) با ۴۹ ثانیه و در مجموع با ۱۳/۵۰/۰۴۹به عنوان بهترین رکورد به پایان برسانم.

قابل ذکر است در این کلاس ساسان اکبری عنوان دومی این رقابتها را به دست آورد و بردیا حیدری بر رو ی سکوی سوم ایستاد.

تا پایان سال جاری جهت انتخاب نفرات برتر موتورسواری ریس دومرحله دیگر از مسابقات کشوری این رشته ورزشی برگزار می‌گردد.