جامع خبر:حلال خور عضو هیات مدیره شرکت پست تصریح کرد: انجام امور نیابتی سازمان ها از سوی پست کاهش هزینه های دیگر بخش های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و درنتیجه بهره وری ملی و توسعه اقتصادی را موجب می گردد. به گزارش جامع خبرمراسم معارفه دکتر ستار هاشمی، مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس […]

جامع خبر:حلال خور عضو هیات مدیره شرکت پست تصریح کرد: انجام امور نیابتی سازمان ها از سوی پست کاهش هزینه های دیگر بخش های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و درنتیجه بهره وری ملی و توسعه اقتصادی را موجب می گردد.

به گزارش جامع خبرمراسم معارفه دکتر ستار هاشمی، مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با حضور دکتر براری معاون امور دولت، مجلس و استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ،حلال خور عضو هیات مدیره شرکت پست، رحمانی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فارس، واعظ پور مدیر کل پست و دیگر مدیران حوزه ارتباطات استان در سالن اجتماعات اداره کل پست استان فارس برگزار گردید.
در این آیین دکتر براری معاون حقوقی و امور مجلس و دولت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این که دستگاه های اجرائی باید ارایه خدمات به متقاضیان را در فضای مجازی منتقل نمایند افزود: از ابتدای آغاز دولت “تدبیر و امید”، توسعه شبکه ملی اطلاعات در اولویت کاری دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته است.
دکتر براری در جمع مدیران سازمان های تابعه وزارت تاکید نمود: دستگاه های مرتبط این وزارت با تشکیل جلسات هم اندیشی با همگرائی بیشتر می توانند در راستای شکوفائی اقتصاد ایفای نقش نمایند.
در این جلسه حلال خور نیز با اشاره به ظرفیت های بالای پست افزود: پست از قابلیت ها و پتانسیل های مناسبی برای ارایه خدمات نیابتی برخوردار است.
وی با بیان این که همکاری های خوبی بین پست و سازمان های مختلف کشور صورت گرفته است ادامه داد: بی تردید واگذاری خدمات نیابتی سازمان ها به شبکه پستی و گسترش همکاری های دوجانبه تکریم شهروندان، کاهش تردد و سفرهای درون شهری، آلودگی زیست محیطی و نیز ارتقای سلامت اداری را موجب خواهد گردید.
حلال خور اظهار امیدواری کرد: نهادهای دولتی بتوانند از امکانات متنوع و گسترده شبکه پستی بهره لازم را برده و با گسترش همکاری بین سازمانی خدماتی با کیفیت به هموطنان ارایه گردد.
عضو هیات مدیره در زمینه شناسایی خدمات نیابتی سایر دستگاه ها عملکرد استان فارس را مطلوب ارزیابی و بر توسعه و پایش این خدمات با استفاده از ظرفیت بالقوه استان تاکید نمود .
رحمانی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فارس در ادامه با اشاره به وجود فاصله زیاد این استان و سایر استان ها در بحث برون سپاری خدمات و پیشرو بودن در این زمینه اظهار داشت: باز هم تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.
همچنین واعظ پور مدیرکل پست استان ضمن ارایه آماری از عملکرد پست استان در یک سال گذشته ، تحقق دولت الکترونیک را مستلزم برون سپاری خدمات سایر دستگاه های دولتی دانست و تصریح نمود: در راستای این هدف پست فارس رتبه نخست را در این مهم در سطح کشور از آن خود نموده است.
مدیرکل پست استان با بیان اینکه در حال حاضر ۸۴۲ خدمت از ۴۲ دستگاه دولتی شناسائی شده است افزود:از این خدمات احصا شده بالغ بر ۸۱۲ خدمت عملیاتی گردیده است.