جامع خبر:طراحی استایل نوروزی برای خانم‌ها، آشنایی با لوازم ورزشی مدرن، مسابقات پلی استیشن و فیفا، کافه بامیلو و برنامه‌های شاد برای کودکان در کنار شکلات بار بامیلو از جمله برنامه‌های ویژه فروشگاه نوروزی بامیلو هستند که از ۱۲ تا ۲۷ اسفندماه برگزار می‌شود. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بامیلو، این نمایشگاه اولین حضور فروشگاه […]

جامع خبر:طراحی استایل نوروزی برای خانم‌ها، آشنایی با لوازم ورزشی مدرن، مسابقات پلی استیشن و فیفا، کافه بامیلو و برنامه‌های شاد برای کودکان در کنار شکلات بار بامیلو از جمله برنامه‌های ویژه فروشگاه نوروزی بامیلو هستند که از ۱۲ تا ۲۷ اسفندماه برگزار می‌شود.
به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بامیلو، این نمایشگاه اولین حضور فروشگاه اینترنتی بامیلو در فضای شهر تهران است و سعی دارد با حضور در عرصه عمومی علاوه بر ایجاد سرگرمی فضایی را برای آشنایی عموم همشهریان تهرانی درباره مزایای استفاده از خدمات آنلاین به‌عنوان راه‌حلی برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا بپردازد و درکنار فعالیت‌های متنوع دیگر سهمی در آموزش عمومی در حوزه تجارت الکترونیک داشته باشد و سبک تازه‌ای از زندگی همراه با تکنولوژِی را برای علاقمندان تشریح کند.
این نمایشگاه در حاشیه فروش نوروزی بامیلو علاوه بر معرفی خدمات این فروشگاه آنلاین، این امکان را برای همه بازدیدکنندگان فراهم کرده است تا به شکل رایگان بتوانند از سرگرمی‌های مختلفی چون بازی و سرگرمی‌های ویژه کودکان و مسابقات پلی استیشن و ورزشی لذت ببرند، با راهنمایی کارشناس مد و لباس بامیلو لباس‌هایی زیبا و مطابق عرف و شئونات جامعه انتخاب کنند و با حضور در کافه و کتابخانه بامیلو لحظات خوشی را در کنار خانواده خود سپری کنند؛ درضمن بتوانند در مسابقات و قرعه‌کشی‌های متنوع بامیلو مثل مسابقات ویژه شکلات بار که توسط یکی از سرآشپزان بین‌المللی اجرا می‌شود و مسابقه بهترین استایل بامیلو همراه با جوایز ویژه شرکت کنند.
فروشگاه اینترنتی بامیلو با استفاده از تجربه های جهانی در طول ۱۸ ماه گذشته توانسته است تاثیر قابل توجهی در اکو سیستم کسب و کار و گسترش فضای تجارت آنلاین در ایران داشته باشد. فضای در نظر گرفته شده علاوه بر امکان آشنایی بیشتر مخاطبان با گروه شرکت‌های اینترنتی ایران و فعالیت‌های جانبی فرصتی تا امکان بازدید نزدیک از یکی از جوان ترین تیم های تجاری ایران که بیشترین رشد در فضای کسب و کار را داشته است امکان پذیر سازد.
بامیلو در این نمایشگاه پذیرای همه فروشندگان و تولیدکنندگانی خواهد بود که علاقمند هستند با استفاده از خدمات بامیلو به بازار آنلاین ایران بپیوندند و شبکه توزیع کالاهای خود را در سراسر ایران گسترش دهند. بامیلو در حال حاضر با ۷۰۰ فروشگنده و تامین‌کننده و با بیش از دو هزار برند همکاری دارد و آماده است تا خدمات ویژه خود را در بخش بازایابی و ارسال کالا به همه تولید کنندگان به ویژه تولیدکنندگان داخلی ارائه کند.
فروشگاه اینترنتی بامیلو از عموم شهروندان تهرانی دعوت می‌کند از این نمایشگاه بازدید کنند. علاقمندان می‌توانند از ۱۲ تا ۲۷ اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب به نشانی: تهران، بزرگراه حقانی، نرسیده به میدان ونک پلاک ۶۳ مراجعه کنند.