جامع خبر:مدیرعامل بانک دی با یادآوری نام‌گذاری سال ۱۳۹۵ به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، گفت: اقتصاد مقاومتی در بانکها با افزایش بهره وری و توجه به مشتری مداری عملی می شود. به گزارش جامع خبر احمد شفیع زاده در دیدار نوروزی با خبرنگاران، افزود: از اهداف مهم بانک دی افزایش بهره وری در […]

جامع خبر:مدیرعامل بانک دی با یادآوری نام‌گذاری سال ۱۳۹۵ به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، گفت: اقتصاد مقاومتی در بانکها با افزایش بهره وری و توجه به مشتری مداری عملی می شود.

به گزارش جامع خبر احمد شفیع زاده در دیدار نوروزی با خبرنگاران، افزود: از اهداف مهم بانک دی افزایش بهره وری در سال ۹۵است و این گفتمان را توسعه خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه، باید به سمت استفاده از فناوری و دانش‌افزایی و سایر ویژگی‌های اقتصاد مقاومتی پیش برویم، اظهار داشت: بنابراین باید مناسب با نیاز مشتری حرکت کنیم زیرا با این ادبیات در مسیر شکوفایی اقتصاد پیش خواهیم رفت.

وی، خلاقیت را یکی از عناصر مهم اقتصاد مقاومتی برشمرد و بر ضرورت توجه بانکها به این مساله تاکید کرد.

مدیرعامل بانک دی همچنین با یادآوری اینکه سرمایه این بانک در سال ۹۴ از مبلغ پنج هزار میلیارد ریال به ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال رسید، افزود: امسال این سرمایه به ۱۰ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

شفیع زاده همچنین به برقراری کامل ارتباط سوئیفت این بانک حتی در زمان تحریم اشاره و خاطرنشان کرد: بانک دی توسعه فعالیت های ارزی را در دستور کار دارد.