جامع خبر:دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان این وزارتخانه ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا‌(س) و سال نو گفت: خوشبختانه در این سال پست بانک ایران و شرکت‌های پست و خدمات هوائی پیام عملکرد خوبی داشته و به سوددهی رسیدند. به گزارش جامع خبراز پست بانک […]

جامع خبر:دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم دیدار نوروزی با مدیران و کارکنان این وزارتخانه ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا‌(س) و سال نو گفت: خوشبختانه در این سال پست بانک ایران و شرکت‌های پست و خدمات هوائی پیام عملکرد خوبی داشته و به سوددهی رسیدند.

به گزارش جامع خبراز پست بانک ایران: وی در ابتدا با اشاره به دو موفقیت بزرگ برجام و رفع تحریم‌ها و برگزاری انتخابات موفق در سال ۱۳۹۴ اظهارداشت: سال ۱۳۹۵ سال بسیار سختی برای این وزارتخانه است، هدف‌گذاری بالائی داریم و بار سنگینی بردوش مجموعه وزارت و سازمان‌ها و شرکت‌ها قرارداده‌ایم تا بتوانیم بخشی از مطالبات مردم و دستگاه‌ها را ایفاء نمائیم.

واعظی باتوجه به نامگذاری سال جاری به عنوان سال “اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل” از سوی مقام معظم رهبری افزود: دولت برنامه‌ریزی‌های لازم را برای تحول اقتصادی انجام داده و سال ۱۳۹۵سال رونق اقتصادی خواهد بود. البته با توجه به اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یک مجموعه فنی، صنعتی و خدماتی است قطعاً مسئولیت مضاعفی بردوش مجموعه مدیران و کارکنان آن می‌باشد.

وی با اشاره به آغاز سال جدید با نام حضرت فاطمه‌زهرا(س) و پایان آن به نام ایشان عنوان داشت: امسال سال فاطمی است و علاوه بر اینکه از نظر ابعاد فنی، اقتصادی و صنعتی بایستی موفق باشیم، لازم است از نظر اخلاقی و اعتقادی نیز پیشگام بوده و سیرت و مشی آن حضرت را الگوی خود قرار دهیم.

واعظی درپایان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط همکاران مجموعه وزارت در سال ۹۴ تأکید کرد: همه باید احساس مسئولیت کرده و به اندازه خودمان مسئولیت‌پذیر باشیم و برای افتخار و اعتبار سازمان خود تلاش کنیم.

مهندس جهانگرد معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات نیز ضمن تبریک سال نو و ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان در زمینه شبکه ملی اطلاعات و تحقق دولت الکترونیک اظهارداشت: سال جدید سال پرشتاب، پرتحرک و پرامیدی است و سالی است که دستاوردها و تلاش‌های دولت به منصه ظهور خواهد رسید.

دکتر عمیدیان معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی هم با تبریک سال جدید گفت: سال جاری، سال بهره‌وری و نتیجه‌گیری در راستای سرمایه‌گذاری‌های انجام شده توسط دولت برای خدمت‌رسانی به مردم است. بایستی با کمک بخش خصوصی بتوانیم به گردش اقتصادی، شغل آفرینی و سودآوری مجموعه کمک شایانی داشته باشیم.

دکتر قنبری معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر نیز در این مراسم ضمن تبریک سال نو و ارائه گزارشی عنوان داشت: این بخش فضای مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد بطوریکه در برنامه پنجم توسعه کشور جذب بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان و برای برنامه ششم توسعه کشور هم جذب بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده تا سهم بخش را از ۵/۲ درصد به ۵/۴ درصد برسانیم.

دکتر براری معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری هم در این مراسم ضمن تبریک سال‌نو خاطرنشان ساخت: مهمترین هدف ما در این سه بخش دولت، مجلس و امور استان‌ها حداکثر استفاده از حوزه ICT کشور، کاهش شکاف دیجیتالی و توسعه زیرساخت‌هاست.

مهندس خسروی معاون وزیر و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در این مراسم ضمن تبریک سال جدید گفت: در شبکه زیرساختی کشور، توسعه چند برابری صورت گرفته است. بطوریکه در زمینه پهنای باند و IP بیش از ۱۰ برابر توسعه انجام شده است.

خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران هم در این مراسم ضمن تبریک سال نو اظهارداشت: این بانک به عنوان یک نهاد مالی افتخار دارد که در خدمت اهداف توسعه‌ای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باشد و در سال گذشته با تجهیز کافی و توجه ویژه دکتر واعظی توانست اقدامات مؤثری از جمله رفع ابهام از وضعیت حقوقی خود انجام دهد.

وی تصریح کرد: سال ۱۳۹۵سال جهش پست بانک ایران است و خود را ملزم به کمک به برنامه‌های توسعه‌ای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر بخش‌های اقتصادی کشور می‌داند.

فرحی ابزار امیدواری کرد که در سال جدید بتوانیم با تلاش همه همکاران بیش از گذشته به مجموعه وزارتخانه خدمت‌رسانی کرده و در توسعه اقتصادی کشور نیز سهم خوبی داشته باشیم.

گفتنی است: در این مراسم؛ دیگر معاونین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و هریک از رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تبریک سال نو و ارائه گزارش عملکرد سال گذشته، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را بیان داشتند.