جامع خبر:معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ از برگزاری جشنواره پلاک طلایی در این منطقه خبر داد و گفت: شهروندان می توانند با ارسال عکس از نمای منزلشان برنده این جشنواره باشند. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۷، محمد علی شعبانی با اعلام این مطلب افزود: این جشنواره با مدیریت سازمان […]

جامع خبر:معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ از برگزاری جشنواره پلاک طلایی در این منطقه خبر داد و گفت: شهروندان می توانند با ارسال عکس از نمای منزلشان برنده این جشنواره باشند.
به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۷، محمد علی شعبانی با اعلام این مطلب افزود: این جشنواره با مدیریت سازمان زیباسازی و مشارکت و همکاری ستاد هماهنگی شورایاری های شورای اسلامی شهر تهران برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این طرح گامی در راستای زیباسازی شهر و حرکت به سمت پاکیزگی شهر تهران، حذف زوائد بصری و تشویق مردم برای زیبانگهداشتن منازلشان، پیرایش نماهای عمومی ساختمان ها، شامل بالکن، درها و پنجره ها و دیوارها و حذف زوائد و آلودگی های بصری، پاکیزگی و روشنایی نماها، فضای سبز پیرامون نماها و … است.
معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به مشارکت اهالی در این طرح، خاطرنشان کرد: شهروندانی که مالک ساختمان و منزل مسکونی هستند با در دست داشتن سند مالکیت و چند فریم عکس از نمای منزلشان می توانند به سرای محله خود مراجعه و در این جشنواره شرکت کنند.
به گفته وی در این جشنواره، جانه ای که در نمای آن استانداردهای لازم در حوزه زیباسازی رعایت شده باشد به عنوان الگو معرفی و از مالک آن تجلیل می شود.