جامع خبر:همزمان با برگزاری همایش بین المللی “عطار؛ پیوند علم و عرفان” از تمبر این مراسم با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی و فرهنگی و اساتید و پزشکان داخلی و خارجی در نیشابور برگزار شد . به گزارش جامع خبراز شرکت پست، همزمان با نهم اردیبهشت ماه و برگزاری همایش بین المللی “عطار؛ پیوند […]

جامع خبر:همزمان با برگزاری همایش بین المللی “عطار؛ پیوند علم و عرفان” از تمبر این مراسم با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی و فرهنگی و اساتید و پزشکان داخلی و خارجی در نیشابور برگزار شد .

به گزارش جامع خبراز شرکت پست، همزمان با نهم اردیبهشت ماه و برگزاری همایش بین المللی “عطار؛ پیوند علم و عرفان” از تمبر این مراسم با حضور استادان برجسته کشورهای اروپایی، آمریکایی و ایرانی از جمله پرفسور ریچاردبولیت استاد دانشگاه کلمبیا، پروفسور ادوارد لاوز، پرفسور عالم سوری گارسیا، پروفسور حسین صادقی ، استاد حسن نظریان، سفیران کشورهای ترکیه، پاکستان، افغانستان و عراق ، شخصیت های فرهنگی داخلی و خارجی، رشیدیان استاندار خراسان رضوی،سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولین شهرستان نیشابور رونمایی شد.

تمبر “همایش بین المللی عطار؛ پیوند علم و عرفان” توسط استاندار خراسان رضوی ممهور به مهر پست شد و سفیران کشورهای خارجی و استادان دانشگاه حاضر در همایش بر حاشیه آن مطالبی به یادگار نگاشتند.

خاطرنشان می سازد این تمبر با همکاری اداره کل پست خراسان رضوی چاپ و منتشر شده است.