جامع خبر:شرکت انتقال داده های آسیاتک، مطلوبترین اپراتور ارایه دهنده خدمات اینترنتی در کشور، حامی پیاده روی بزرگ خانوادگی در شهر شیراز گردید. به گزارش جامع خبراز شرکت آسیاتک، این شرکت طی مشارکت مدنی با شهرداری شیراز، شرکت مخابرات استان فارس و اپراتور همراه اول و در راستای فرهنگ سازی و مسئولیت اجتماعی خود حامی […]

جامع خبر:شرکت انتقال داده های آسیاتک، مطلوبترین اپراتور ارایه دهنده خدمات اینترنتی در کشور، حامی پیاده روی بزرگ خانوادگی در شهر شیراز گردید.
به گزارش جامع خبراز شرکت آسیاتک، این شرکت طی مشارکت مدنی با شهرداری شیراز، شرکت مخابرات استان فارس و اپراتور همراه اول و در راستای فرهنگ سازی و مسئولیت اجتماعی خود حامی «پیاده روی بزرگ خانوادگی» به مناسبت هفته ی ارتباطات و مخابرات که در روز جمعه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار خواهد شد، گردید.
علاقمندان به شرکت در این راهپیمایی می توانند در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت، ساعت ۷ صبح مقابل بیمارستان چمران واقع در بلوار چمران شهر شیراز حضور بهم رسانند. همچنین در این مراسم به رسم یادبود از سوی شرکت انتقال داده های آسیاتک هدایای ارزنده ای به شرکت کنندگان در این پیاده روی اهدا خواهد گردید.