جامع خبر:معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برپایی بزرگترین غرفه نمایشگاه شمیم وحی با موضوع” سلامت و تغذیه از دیدگاه قرآن کریم” توسط دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه هفت خبر داد. به گزارش جامع خبرازشهرداری منطقه ۷، علی حیدری درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: با توجه به برپایی نمایشگاه قرآنی شمیم وحی برای حمایت از […]

جامع خبر:معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برپایی بزرگترین غرفه نمایشگاه شمیم وحی با موضوع” سلامت و تغذیه از دیدگاه قرآن کریم” توسط دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه هفت خبر داد.
به گزارش جامع خبرازشهرداری منطقه ۷، علی حیدری درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: با توجه به برپایی نمایشگاه قرآنی شمیم وحی برای حمایت از موسسه ها، خانه ها و جلسه های قرآنی شهر تهران، از ابتدای ماه مبارک رمضان در باغ موزه دفاع مقدس بزرگ ترین غرفه نمایشگاه با موضوع” سلامت و تغذیه از دیدگاه قرآن کریم” توسط دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه با حضور استادان و کارشناسان طب سنتی برپا می شود.
وی یادآور شد: معرفی کتابها و مقالات طب اسلامی، رونمایی از اولین نرم افزار طب اسلامی و مزاج شناسی با حضور پرفسور روشن دل، رنگ ها و روانشناسی سالم از دیدگاه قرآن کریم و معرفی اغذیه قرآنی از جمله فعالیت های قرآنی منطقه در این نمایشگاه است.
معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به تشکیل کانون های انس با قرآن کریم در محلات منطقه، خاطرنشان کرد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، مراکز تخصصی مهد قرآن و پیش دبستانی با همکاری مسئولان خانه های قرآن و عترت سرای محلات زیر نظر دارالقرآن مرکزی منطقه فعالیت های قرآنی خود را آغاز می کنند.
به گفته وی، برپایی جلسه های جزءخوانی قرآن کریم، طرح ۳۰ روز ۳۰ مسابقه، استقرار ایستگاه های افطاری ساده، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، جشنواره قرآنی آیینی شمسه و ده ها برنامه قرآنی با مشارکت مساجد، پایگاه های بسیج و سرای محلات با محوریت دارالقرآن مرکزی شهرداری منطقه از جمله برنامه های این منطقه در ماه مبارک رمضان است