جامع خبر: تیم ملی والیبال ایران در ششمین دیدار خود در رقابت های والیبال انتخابی المپیک۲۰۱۶ ریو از ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه شنبه ۱۵ خرداد در سالن متروپولیتن توکیو ژاپن به مصاف لهستان رفت و این تیم را ۳ بر یک شکست داد و راهی المپیک شد. تیم ملی والیبال ایران از سال ۱۹۶۴ که والیبال […]

جامع خبر: تیم ملی والیبال ایران در ششمین دیدار خود در رقابت های والیبال انتخابی المپیک۲۰۱۶ ریو از ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه شنبه ۱۵ خرداد در سالن متروپولیتن توکیو ژاپن به مصاف لهستان رفت و این تیم را ۳ بر یک شکست داد و راهی المپیک شد.
تیم ملی والیبال ایران از سال ۱۹۶۴ که والیبال وارد المپیک شده است موفق نشده بود در این بازی‌ها حاضر باشد و بعد از ۵۲ سال انتظار با رائول لوزانو به هدف خود رسید. لهستان در بازی گذشته خود برابر ونزوئلا صعودش به المپیک را قطعی کرد و ایران این فرصت را دارد که با برتری برابر این تیم به همراه فرانسه و لهستان راهی المپیک شود.
تیم‌ ملی ایران با شکست چین در بازی قبلی خود راهش را برای صعود به المپیک هموارتر از قبل کرد و در این راه تنها به یک برد احتیاج دارد. با توجه به حریف روز پایانی ایران یعنی ونزوئلا به نظر نمی‌رسد تهدید جدی سر راه والیبالیست‌های ایرانی باشد. بازی آخر روز ششم هم میان ژاپن و کانادا برگزار می‌شود و اگر کانادا در این بازی شکست بخورد ایران در پایان روز ششم صعودش به المپیک را قطعی می کند.بازی ایران و لهستان با قضاوت “هرنان گونزالو” از آرژانتین و “دنی فرانسیسکو” از دومینیکن برگزار شد. تیم ملی که با لباس‌های سورمه ای به میدان رفت بازی را با ترکیب سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی،مهدی مرندی،میلاد عبادی پور و عادل غلامی آغاز کرد.