جامع خبر:بیست و یکم تیرماه همزمان با روز ملی عفاف و حجاب، تجمع قانونی بانوان ولایی دارالشهدای تهران در دفاع از حریم خانواده برگزار می شود. به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، این تجمع در میدان بزرگ ابوذر و با حضور بانوان ولایی و محجبه در سالروز حمله رضاخان به مسجدگوهرشاد و واقعه اعتراض […]

جامع خبر:بیست و یکم تیرماه همزمان با روز ملی عفاف و حجاب، تجمع قانونی بانوان ولایی دارالشهدای تهران در دفاع از حریم خانواده برگزار می شود.
به گزارش جامع خبراز شهرداری منطقه ۱۷، این تجمع در میدان بزرگ ابوذر و با حضور بانوان ولایی و محجبه در سالروز حمله رضاخان به مسجدگوهرشاد و واقعه اعتراض علیه کشف حجاب برگزار می شود.
عقیل منصوری با اعلام این خبر افزود: این تجمع با حضور بانوان مومن و خداجو ساکن منطقه ۱۷ در اعتراض به بی حجابی و بدحجابی های رایج در اجتماع صورت می گیرد.
وی با اشاره به همکاری نهادهای اجتماعی و سازمانهای غیردولتی در این گردهمایی گفت: برای اجرای این مراسم از تمامی نهادهای مردمی دعوت به همکاری شده و اطلاع رسانی زمان و مکان برگزاری را برعهده داشته اند.
منصوری با دعوت از عموم شهروندان منطقه ۱۷ خصوصا خانواده معظم شهدا تصریح کرد: حضور در این گردهمایی جنبه تشویقی و ترغیبی داشته و برای عموم شهروندان محترم منطقه آزاد و رایگان خواهد بود و از عموم شهروندان خصوصا خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران و بانوان بسیجی برای حضور در این تجمع دعوت می شود.