جامع خبر:سند استراتژیک پنج ساله بیمه ما باحضور مدیرعامل ومدیران این شرکت وتعدادی ازخبرنگاران رونمایی شد. به گزارش جامع خبر مجید صفدری، مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ما در مراسم گفت: اکنون شرکت سهامی بیمه ما در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و ما توانسته ایم ۷۷/۶ درصد رشد فروش داشته باشیم در شرایطی که در […]

جامع خبر:سند استراتژیک پنج ساله بیمه ما باحضور مدیرعامل ومدیران این شرکت وتعدادی ازخبرنگاران رونمایی شد.
به گزارش جامع خبر مجید صفدری، مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ما در مراسم گفت: اکنون شرکت سهامی بیمه ما در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و ما توانسته ایم ۷۷/۶ درصد رشد فروش داشته باشیم در شرایطی که در حال حاضر رشد فروش در دیگر بیمه ها ۲۳/۵ درصد می باشد.

مدیرعامل بیمه ما افزود: در سال ۹۹ بیمه ما باید در جایگاه نهم صنعت بیمه باشد و اکنون در جایگاه سیزدهم صنعت بیمه قرار دارد و همچنین در سال ۹۹ سهم از بازار شرکت بیمه ما می بایست ۲/۶ درصد باشد بدین معنی که ما تا سال ۹۹ سالانه باید ۲۸ صدم درصد رشد در سهم بازار داشته باشیم.

صفدری خاطرنشان کرد: امروز شرکت سهامی بیمه ما یک برند معتبر است و در شرایطی که در گذشته بیمه ما در مناقصاتی نقش پر رنگی نداشت اما اکنون در مناقصات مختلف شرکت دارد.

وی تصریح کرد: سند استراتژیک یک شرکت یک برنامه برای آن شرکت است که اگر با خلق فرصتها و شناسایی توانایی ها و از همه مهمتر اقدام و عمل، اجرایی نشود، این استراتژیک برای شرکت مثمرثمر نخواهد بود.

گفتنی است درپایان ازدونفرازفرزندان شرکت بیمه ماکه مطالبی را درخصوص بیمه عنوان کرده بودندتوسط مدیرعامل تقدیربه عمل آمد.