جامع خبر:مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر از ویزیت رایگان عموم مردم بویژه بیماران خاص در شب های ماه مبارک رمضان در حرم امام زاده صالح در طرح نسخه های شفابخش خبرداد. به گزارش جامع خبر،داوودیان مدیر عامل بنیاد بیماری های نادر امروز در نشست خبری طرح نسخه های شفابخش رمضان در مرکز تصویربرداری پارسیان گفت: […]

جامع خبر:مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر از ویزیت رایگان عموم مردم بویژه بیماران خاص در شب های ماه مبارک رمضان در حرم امام زاده صالح در طرح نسخه های شفابخش خبرداد.
به گزارش جامع خبر،داوودیان مدیر عامل بنیاد بیماری های نادر امروز در نشست خبری طرح نسخه های شفابخش رمضان در مرکز تصویربرداری پارسیان گفت: بنیاد بیماران خاص همه سال بیماران و خانواده های تحت پوشش بنیاد را یک روز در ماه رمضان در صحن حرم مطهر امام زاده صالح برای به افطار دعوت می کرد اما امسال بنیاد بیماری های خاص تصمیم گرفت به جای این کار طرح نسخه های شفا بخش رمضان را اجرایی کند.

وی با بیان جزئیات طرح نسخه های شفا بخش رمضان پس از پنجاه سال و برای نخستین بار در تهران گفت: امسال این طرح با همکاری آستان مقدس امام زاده صالح، جمعیت هلال احمر و معاونت اجتماعی و فرهنگی اداره کل سلامت شهرداری تهران، مجتمع تصویربرداری پزشکی پارسیان بنیاد بیماری های نادر ایران در ١۵ ماه رمضان به مناسبت میلاد امام حسن شروع می شود.

مدیر عامل بنیاد بیماری های خاص ادامه داد: در طرح نسخه های شفابخش رمضان کلیه خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی شامل ویزیت، معاینه و ارجاع زیر نظر هشت تا ده پزشک فوق تخصص به صورت کاملا رایگان انجام می گیرد.

داوودیان درباره زمان، مکان و افرادی که شامل این طرح می شوند، گفت: طرح نسخه های شفابخش رمضان از ساعت شش عصر تا ١٠ شب از روز ١۵ رمضان تا شب های قدر( یک تا شش تیر ) در صحن حرم حضرت امام زاده صالح و برای بیماران خاص، نادر، صعب العلاج، سرطانی و عموم مردم به صورت رایگان اجرا می شود و تمام کسانی که تمایل دارند در این شب ها بخصوص شب های قدر به حرم امام زاده صالح مراجعه می کنند دفترچه های بیمه خود را همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه چند بیمارستان و مرکز تشخیصی برای ارجاع بیماران در این طرح شرکت دارند،گفت: بیمارستان فیروزگر، مرکز طبی کودکان، امام خمینی و مراکز تشخیصی تصویربرداری پارسیان برای انجام رایگان ام آر آی، آزمایش، سونوگرافی و نوار عصب و عضله در طرح نسخه های شفابخش رمضان به بیمارانی که در طول این شش روز ارجاع داده شده خدمات رایگان ارائه می دهند.