جامع خبر:پانزدهمین نمایشگاه الکامپ و سومین نمایشگاه تلکام استان فارس با حضور رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور افتتاح شد. به گزارش جامع خبرازسازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، ناصر علی سعادت با حضور در آیین افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه الکامپ و سومین نمایشگاه تلکام استان فارس که به همت نظام صنفی رایانه‌ای و اتحادیه صنف ماشین‌های […]

جامع خبر:پانزدهمین نمایشگاه الکامپ و سومین نمایشگاه تلکام استان فارس با حضور رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور افتتاح شد.

به گزارش جامع خبرازسازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، ناصر علی سعادت با حضور در آیین افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه الکامپ و سومین نمایشگاه تلکام استان فارس که به همت نظام صنفی رایانه‌ای و اتحادیه صنف ماشین‌های اداری استان فارس برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با ابراز خوشحالی از رشد کمی و کیفی این دوره از نمایشگاه، برگزارکنندگان نمایشگاه الکامپ و تلکام استان فارس را مورد تقدیر قرارداد و افزود: موجب افتخار است که چنین رویدادی توسط نهاد مردمی نظام صنفی رایانه‌ای و با همراهی اتحادیه استان برگزارشده است. رشد کمی و کیفی این نمایشگاه نسبت به سال گذشته مشهود است. در سال گذشته این نمایشگاه ۲۵۰۰ متر فضا داشته اما امسال با رشدی قابل‌توجه به ۶ هزار متر افزایش‌یافته است. کسب‌وکارهای نوپا در کنار شرکت‌های قدیمی و بزرگ‌تر استان در این نمایشگاه حضور یافتند و تمام این برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها ظرف دو ماه به انجام رسیده است. امیدوارم این تلاشها ثمربخش بوده و این نمایشگاه در اقتصاد و صنعت استان فارس تاثیرگذار باشد.