جامع خبر:همزمان با هفته دولت ، با عاملیت بانک کشاورزی و مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، ۹۶۹ روستای محروم در ۲۵ استان از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند می شوند. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی؛ در ادامه روند اجرای پروژه آبرسانی روستایی و همزمان با هفته […]

جامع خبر:همزمان با هفته دولت ، با عاملیت بانک کشاورزی و مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، ۹۶۹ روستای محروم در ۲۵ استان از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند می شوند.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی؛ در ادامه روند اجرای پروژه آبرسانی روستایی و همزمان با هفته دولت، ۲۶۴ پروژه آبرسانی افتتاح و بالغ بر ۵۰۴ هزار نفر از آب آشامیدنی بهره مند خواهند شد.

براساس این گزارش، برای اجرای این فاز از پروژه آبرسانی روستایی بیش از ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک کشاورزی هزینه شده است.

شایان ذکر است هدف از این پروژه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، افزایش ضریب بهره مندی روستاییان از آب شرب شیرین، سالم و بهداشتی با استفاده صحیح از منابع آبی و با تکیه بر توان علمی و نیروهای متخصص داخلی است و به این منظور بر اساس مصوبه هیات وزیران قریب به ۱۵۰۰۰ میلیارد ریال منابع این پروژه از محل اعتبار صندوق توسعه ملی در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفته است تا با مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، برای آبرسانی به روستاها هزینه شود.