جامع خبر:سرویس تبلیغات ویدیویی ، جدیدترین سرویس ای‎نتورک است که به آگهی‎دهندگان، این امکان را می‎دهد تا بتوانند تبلیغات ویدیویی خود را در اپلیکیشن‎های گوشی‎های هوشمند نمایش دهند. به گزارش جامع خبراز ای نتورک، سرویس تبلیغات ویدیویی ، جدیدترین سرویس ای‎نتورک است که به آگهی‎دهندگان، این امکان را می‎دهد تا بتوانند تبلیغات ویدیویی خود را […]

جامع خبر:سرویس تبلیغات ویدیویی ، جدیدترین سرویس ای‎نتورک است که به آگهی‎دهندگان، این امکان را می‎دهد تا بتوانند تبلیغات ویدیویی خود را در اپلیکیشن‎های گوشی‎های هوشمند نمایش دهند.

به گزارش جامع خبراز ای نتورک، سرویس تبلیغات ویدیویی ، جدیدترین سرویس ای‎نتورک است که به آگهی‎دهندگان، این امکان را می‎دهد تا بتوانند تبلیغات ویدیویی خود را در اپلیکیشن‎های گوشی‎های هوشمند نمایش دهند و در آخر به کمک یک تصویر نهایی، مخاطبان به هدف نهایی آگهی‎دهنده برسند. هدف نهایی مورد نظرشان، می‎تواند برندسازی، اطلاع‎رسانی و حتی نصب اپلیکیشن باشد.
کسب‌ وکارها می‌توانند از این سرویس به منظور برندسازی و همچنین افزایش آگاهی در مورد محصولات و خدمات خود بهره ببرند. زیرا در این روش تبلیغاتی، تمام تمرکز و توجه مخاطب روی تبلیغ شما قرار می‌گیرد و نسبت به دیگر روش‎ها، نرخ تبدیلش ۳۰۰ درصد بیشتر است. از سوی دیگر، بر اساس آخرین بررسی مجله فوربس روی این روش تبلیغاتی، تعداد نصب اپلیکیشن‎های موبایل به کمک این روش تبلیغاتی، ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.
شیوه پرداخت این سرویس برای آگهی‎دهندگان به صورت CPCV (به معنی Cost per Complete View)، به معنی پرداخت به ازای بازدید کامل است.
علاقمندان می‌توانند برای استفاده از این سرویس، به صفحه ساخت کمپین ای‌نتورک مراجعه کنند و پس از ورود به بخش ساخت کمپین ویدیویی و بارگذاری ویدیو و تصاویر، منتظر تایید تیم ای‌نتورک بمانند تا کمپین آنها آغاز شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس می‎توانید به بخش تبلیغات ویدیویی در ‎سایت ای‎نتورک مراجعه کنید یا با بخش ارتباط با مشتری تماس برقرار کنید.
قیمت هر بازدید کامل از ویدیو ۱۰۰ تومان و هر تَپ نیز ۱۴۰ تومان است. تا پایان مهر ماه هزینه تَپ، رایگان محاسبه می‌شود.