به گزارش جامع خبراز روابط عمومی شرکت برنا نوآوران پویا، این شرکت از محصولات جدید خود به نام دایان ۱۲۰۰۰ و دایان ۲۴۰۰۰ در نمایشگاه بین المللی قالب و ابزار ساپکو رونمایی کرد . بر اساس این گزارش، ۵ مهرماه ۱۳۹۵، این سری از چاپگرهای سه بعدی که با استانداردهای روز دنیا طراحی و اجرا […]

به گزارش جامع خبراز روابط عمومی شرکت برنا نوآوران پویا، این شرکت از محصولات جدید خود به نام دایان ۱۲۰۰۰ و دایان ۲۴۰۰۰ در نمایشگاه بین المللی قالب و ابزار ساپکو رونمایی کرد .
بر اساس این گزارش، ۵ مهرماه ۱۳۹۵، این سری از چاپگرهای سه بعدی که با استانداردهای روز دنیا طراحی و اجرا شده به نمایش درآمد تا امکان نمونه سازی سریع برای واحدهای تحقیقاتی، آموزشی و تولیدی فراهم شود.
بهزاد عبدی مدیرعامل شرکت برنا نوآوران پویا تولید این پرینتر را نتیجه ۵ ماه تحقیق و بررسی در زمینه تکنولوژی چاپ سه بعدی دانست و گفت: تمام سعی ما در شرکت برنا نوآوران پویا ارائه محصول کارآمد و مطمئن برای صنایع تولیدی و صنعتی کشور است.
به گفته او، چاپگرهای سری دایان از تکنولوژی چاپ سه بعدی به روش «اف دی ام» استفاده می‌کند و به علت استفاده از شاسی تمام فلزی و سیستم حرکت خطی ریل و واگن امکان چاپ تا سرعت ۴۰۰ میلیمتر بر ثانیه با کیفیت قابل رقابت با چاپگرهای برتر دنیا را دارد .
وی افزود:از دیگر مزایای این چاپگر آن است که از لحاظ طراحی ظاهری نیز برخلاف پرینترهای موجود در بازار بسیار زیباست.
گفتنی است این محصول هم اکنون به بازار عرضه شده و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت این مجموعه اطلاعات بگیرند.