جامع خبر:مدیرپذیرش اوراق بهادار شرکت بورس گفت: هیات پذیرش با ورود گروه هتل های هما به بورس اوراق بهادار موافقت کرد و سازمان تامین اجتماعی به عنوان سهام، ١٠ درصد از سهام خود را در بورس اوراق بهادار عرضه خواهد کرد. به گزارش جامع خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ […]

جامع خبر:مدیرپذیرش اوراق بهادار شرکت بورس گفت: هیات پذیرش با ورود گروه هتل های هما به بورس اوراق بهادار موافقت کرد و سازمان تامین اجتماعی به عنوان سهام، ١٠ درصد از سهام خود را در بورس اوراق بهادار عرضه خواهد کرد.

به گزارش جامع خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی؛ اسماعیل درگاهی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: هیات پذیرش با ورود صنعت هتلداری به بورس اوراق بهادار موافقت کرد و بر این اساس گروه هتل های هما با سرمایه اسمی ثبت شده به ارزش ١٩۶ میلیارد تومان، وارد بازار دوم بورس اوراق بهادار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی سهام دار عمده گروه هتل های هما است، ابراز داشت: سازمان تامین اجتماعی فقط ١٠ درصد از سهام خود را در بورس اوراق بهادار عرضه خواهد کرد.

درگاهی به شرایط پسابرجام اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون صنعت هتل داری با رونق همراه شده است و به ندرت اتاق خالی یافت می شود. این در حالی است که گروه هتل های هما شامل ۵ هتل هما واقع در تهران، شیراز، بندرعباس و دو هتل در مشهد است که در مجموع دارای ٧٨٨ اتاق و سوئیت است.

مدیر پذیرش اوراق بهادار شرکت بورس با اشاره به اینکه گروه هتل های هما پیش از این چندین بار توسط سازمان خصوصی سازی آگهی شده بود، گفت: موفقیت عرضه به شرایط بازار بستگی دارد و به طور معمول در عرضه های خصوصی سازی باید پول زیادی در اختیار خریدار باشد، اما به طور قطع عرضه در بورس اوراق بهادار با توجه به میزان سهام قابل عرضه با موفقیت همراه خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد که فرآیند عرضه سهام گروه هتل های هما در بورس اوراق بهادار هر چه سریعتر انجام شود تا شاهد عرضه سهام نخستین هتل در بورس اوراق بهادار باشیم.