جامع خبر:مهندس مهری رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت پست در پیامی عضویت جمهوری اسلامی ایران را در شورای راهبری اداری UPU به همکاران تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: اینجانب در ابتدا ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، عضویت کشورمان را در شورای راهبری […]

جامع خبر:مهندس مهری رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت پست در پیامی عضویت جمهوری اسلامی ایران را در شورای راهبری اداری UPU به همکاران تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

اینجانب در ابتدا ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام سوگواری سرور وسالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، عضویت کشورمان را در شورای راهبری اداری اتحادیه پستی جهانی به تمامی همکاران سختکوش ودلسوز شبکه پستی تبریک عرض می نمایم.

این اتفاق بار دیگر ایران را در کانون توجهات بین المللی در حوزه پست قرار داد که می تواند به حرکت پر شتاب ما در مسیر تحول و پیشرفت کمک شایانی نماید.

بی تردید این توفیق ارزشمند که پس از دوازده سال برای کشور ما حاصل شد نتیجه اقدامات و دستاوردهای بزرگ دولت تدبیر و امید در عرصه دیپلماتیک و اقتصادی نظیر دستیابی به توافق در برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به برجام بود که خروج ایران را از یک رکود عمیق در عرصه نظام بین المللی موجب شد و راه را برای کسب این گونه موفقیت ها هموار کرد.

به جرات می توان گفت حضور ارزشمند و رایزنی های فنی و دیپلماتیک دکتر واعظی مقام عالی وزارت و همچنین هیات نمایندگی کشورمان در بیست و ششمین کنگره اتحادیه پستی جهانی و صد البته تلاش ها و زحمات مجاهدانه شما همکاران عزیزم در مجموعه پست کشوردستاوردی بس گرانسنگ برای کشورمان به همراه داشت.

همچنین کسب جایزه برنز کیفیت سرویس پیشتاز و گواهینامه نقره مدیریت کیفیت سرویس در جریان برگزاری کنگره اخیر نیز از دیگر توفیقات ارزشمند شبکه پستی در سال جاری بود که جا دارد به همین مناسبت مراتب قدردانی خود را بار دیگر از همه دست اندر کاران، مدیران و کارکنان خدوم شبکه پستی به عمل آورم.

آنچه مسلم است این رویدادهای مهم بار مسئولیت همه ما را در عرصه خدمت رسانی سنگین تر می کند که می طلبد با عزمی راسخ و همتی والادر مسیر دستیابی به اهداف بلندمان گامهای امید بخشی برداریم.

یقیناً برای تداوم حضور و حفظ جایگاهمان در معادلات بین المللی باید با تغییر دیدگاه و تعریف فضاهای جدید کسب و کار و ماموریت های نوین از همه توانمندی و قابلیت های شبکه در جهت ارائه خدمات رقابتی، شایسته و با کیفیت بهره ببریم.

امید است به لطف این رویداد غرورآفرین، صنعت پست بتواند قله های رفیع افتخار و اقتدار را درنوردیده و به عنوان الگویی برای دیگر شرکت های خدماتی در کشور تبدیل گردد .

در پایان بار دیگر از همه تلاشگران خانواده بزرگ صنعت پست کشور در به ثمر رسیدن این مهم تشکر نموده و سلامتی و موفقیت همه همکاران و اعتلای شبکه پستی را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.