جامع خبر(جامع نیوز):اسامی نامزدهای انتخابات دوره دوازدهم ریاست‌جمهوری اعلام شد. بنا بر اطلاعات رسیده ، صلاحیت آقایان روحانی، رئیسی، جهانگیری، قالیباف، میرسلیم و هاشمی‌طباء برای حضور در رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی شورای نگهبان تایید شده است. ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره هشت شش نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست‌جمهوری را معرفی کرد: […]

جامع خبر(جامع نیوز):اسامی نامزدهای انتخابات دوره دوازدهم ریاست‌جمهوری اعلام شد.

بنا بر اطلاعات رسیده ، صلاحیت آقایان روحانی، رئیسی، جهانگیری، قالیباف، میرسلیم و هاشمی‌طباء برای حضور در رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی شورای نگهبان تایید شده است.

ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره هشت شش نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست‌جمهوری را معرفی کرد:

۱- سیدمصطفی آقا میرسلیم

۲- اسحاق جهانگیری کوشایی

۳- حسن روحانی

۴- سیدابراهیم رئیسی ساداتی

۵- محمدباقر قالیباف

۶- سیدمصطفی هاشمی‌طبا

ضمناً به استناد ماده ۶۶ قانون یاد شده، فعالیت های انتخاباتی نامزدها از تاریخ انتشار آگهی به طور رسمی آغاز و ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۸ اردیبهشت ۹۶ خاتمه می پذیرد.
در بخش دیگری از اطلاعیه ستاد انتخابات کشور آمده است : امیدواریم نامزدها با الزام و احترام به قانون و نصب العین قرار دادن اخلاق مداری و مصالح کشور و مردم و با هدف برگزاری انتخاباتی با شکوه و در شأن و تراز ملت رشید ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سهم و نقش خود را در برگزاری حماسه جشن بزرگ ملی در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶ به خوبی ایفا خواهند کرد و مردم هوشیار و آگاه میهن اسلامی در اقصی نقاط کشور با حضور پر تعداد و گسترده پای صندوق های اخذ رأی بار دیگر جهان را مبهوت عظمت و بزرگی خویش خواهند کرد.