جامع خبر(جامع نیوز):مجمع عمومی عادی سالانه بانک آینده امروز شنبه با حضور سهامداران این بانک برگزار شد. به گزارش جامع خبر؛ در اجرای مفاد آگهی دعوت از سهامداران بانک آینده برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه بانک، مندرج در روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به شماره ‌های ۴۰۸۸ و ۲۶۷۶۲ تاریخ ۱۸/۰۴/۱۳۹۵، […]

جامع خبر(جامع نیوز):مجمع عمومی عادی سالانه بانک آینده امروز شنبه با حضور سهامداران این بانک برگزار شد.
به گزارش جامع خبر؛ در اجرای مفاد آگهی دعوت از سهامداران بانک آینده برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه بانک، مندرج در روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به شماره ‌های ۴۰۸۸ و ۲۶۷۶۲ تاریخ ۱۸/۰۴/۱۳۹۵، و پس از دریافت مجوزهای ذیربط از بانک مرکزی برگزار شد.
جلسه مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بانک آینده (شرکت سهامی عام)، رأس ساعت ۹:۳۰ صبح روز شنبه مورخ ۳۱ تیر ماه ۱۳۹۶، در محل اعلام شده در آگهی دعوت با حضور دارندگان ۸۱.۱۹ درصد از سهام بانک، اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل بانک آینده و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، تشکیل شد.
پس از قرائت گزارش فعالیت هیأت مدیره و همچنین قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی بانک، صورت های مالی سال ۱۳۹۵ بانک آینده و عملکرد هیأت مدیره برای سال مالی مذکور تصویب شده و با توجه به سود هر سهم سال ۱۳۹۵ به مبلغ۱۵۷ (یکصد و پنجاه و هفت) ریال، تقسیم مبلغ ۱۱۰(یکصد و ده) ریال به ازای هر سهم نیز تصویب گردید.