جامع خبر(جامع نیوز):وزیر ارتباطات و فناری اطلاعات، به الزام مصوبه شورایعالی فضای مجازی برای انتقال سرورهای شبکه های اجتماعی خارجی به داخل کشور اشاره کرد و گفت: مذاکره با شبکه پیام رسان تلگرام برای چگونگی بهره برداری از آن در ایران در جریان است. به گزارش جامع خبر؛ «محمود واعظی» روز شنبه در حاشیه بازدید […]

جامع خبر(جامع نیوز):وزیر ارتباطات و فناری اطلاعات، به الزام مصوبه شورایعالی فضای مجازی برای انتقال سرورهای شبکه های اجتماعی خارجی به داخل کشور اشاره کرد و گفت: مذاکره با شبکه پیام رسان تلگرام برای چگونگی بهره برداری از آن در ایران در جریان است.

به گزارش جامع خبر؛ «محمود واعظی» روز شنبه در حاشیه بازدید از غرفه دولت الکترونیک در بیست و سومین نمایشگاه الکترونیک کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ) در جمع خبرنگاران افزود: اکنون،اقدام عملی درباره بهره برداری از این شبکه اجتماعی پیام رسان در ایران صورت نگرفته و تنها مذاکره در جریان است.
واعظی گفت: پس از مشخص شدن نتیجه مذاکره و رایرنی با این شبکه اجتماعی، نتیجه را در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهیم کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به مذاکره با دبیر شورایعالی فضای مجازی در رابطه با شبکه اینستاگرام اشاره کرد و گفت: فعلا مذاکره با دبیر شورایعالی فضای مجازی در جریان است و پس از تدوین راهکار مناسب درباره نحوه مذاکره با این شبکه اجتماعی اقدام حواهد شد.

**در دولت دوازدهم هستم
واعظی در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی براینکه آیا در دولت دوازدهم حضور دارید، گفت: بله در دولت دوازدهم حضور دارم ، اما در پست دیگری خدمت خواهم کرد.