جامع خبر(جامع نیوز):محمد کاظم چقازردی مدیر عامل بانک سپه در سفر به استان خوزستان با دکتر شریعتی استاندار این استان دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش جامع خبراز بانک،در این نشست که در محل استانداری استان خوزستان صورت گرفت،استاندار خوزستان ضمن قدردانی از حضور چقازردی و هیأت همراه در این استان،از بانک سپه […]

جامع خبر(جامع نیوز):محمد کاظم چقازردی مدیر عامل بانک سپه در سفر به استان خوزستان با دکتر شریعتی استاندار این استان دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش جامع خبراز بانک،در این نشست که در محل استانداری استان خوزستان صورت گرفت،استاندار خوزستان ضمن قدردانی از حضور چقازردی و هیأت همراه در این استان،از بانک سپه به عنوان بانکی توانمند در نظام بانکی کشور یاد کرد و افزود:پروژه هایی که با حمایت و سرمایه گذاری بانک سپه در استان خوزستان اجرا شده است بسیارقابل توجه بوده و نشان از همت والای مدیران ارشد این بانک برای خدمت رسانی صادقانه به مردم استان دارد.
دکتر شریعتی ضمن تأکید بر تلاش همه جانبه کلیه دستگاههای اجرائی استان خوزستان برای رفع مشکلات مردم افزود:پروژه های اجرا شده با پشتیبانی بانکها به ویژه بانک سپه در اشتغال زایی و ایجاد روحیه نشاط و امید در مردم استان خوزستان حایز اهمیت است.
مدیر عامل بانک سپه هم در این دیدار ضمن قدردانی از استاندار خوزستان،گفت:استان خوزستان با اهداء خون هزاران شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس،دین خود را به اسلام و ایران ادا کرده و اکنون تلاش برای رفع مشکلات مردم این استان از مهمترین وظایف دستگاههای اجرائی به ویژه بانکها و موسسات مالی است.
محمدکاظم چقازردی از آمادگی کامل بانک سپه برای خدمت رسانی مطلوب به مردم استان خوزستان خبر داد و تصریح کرد:بانک سپه به عنوان یک بانک دولتی،با تمام ظرفیت خود برای کمک به اشتغال زایی و بهبود معیشت مردم در این استان فعالیت خواهد کرد.
رئیس هیأت مدیره بانک سپه ابراز امیدواری کرد تعامل و همکاری سایر نهادها و سازمانها با بانک ها،موجب ایجاد رضایتمندی در مردم استان خوزستان شده و زمینه رفع مشکلات آنان را فراهم کند.
وی در خاتمه به تشریح تعدادی از طرح های مهم استان خوزستان نظیر،نفت و گاز صبا اروند،پالایش گاز بید بلند خلیج فارس،فولاد کاوه اروند،فولاد جهان آرا اروند و امثال آنهاکه توسط بانک سپه تأمین مالی شده،پرداخت.