جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل پست بانک ایران از بهره‌برداری ۶۱ طرح‌ این بانک با صرف اعتبار ریالی به ارزش ۳۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و اعتبار ارزی به ارزش بیش از ۱۴۵میلیون دلار در هفته دولت خبر داد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران؛ خسرو فرحی گفت: طرح بزرگ نصب و […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل پست بانک ایران از بهره‌برداری ۶۱ طرح‌ این بانک با صرف اعتبار ریالی به ارزش ۳۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و اعتبار ارزی به ارزش بیش از ۱۴۵میلیون دلار در هفته دولت خبر داد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران؛ خسرو فرحی گفت: طرح بزرگ نصب و راه اندازی ۱۰۰۰ دستگاه خودپرداز(ATM) جهت ارائه خدمات پولی و بانکی در باجه های ICT روستائی، بهره برداری و راه اندازی از ۵۵ باجه خدمات بانکی روستائی بهسازی شده درسطح کشور و بهره برداری از طرح ایجاد ارزش افزوده شبکه اینترنتی توسط شرکت ژرف نگر با بهره گیری از تسهیلات این بانک از جمله طرح هایی است که همزمان با افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مجموعه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان ها و شرکت های تابعه آن مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: شروع پروژه های طرح تصفیه آب شرکت آتیه گیلاب صنعت استان گیلان، طرح ایجاد کارخانه تولید محصولات Pet شرکت فرساشیمی شهرستان عسلویه و طرح تولید نیروی برق ۵۰ مگاواتی شرکت توسعه آفرینان انرژی پاک شهرستان خواف از دیگر طرح‌هائی است که از محل تسهیلات ارزی این بانک به ارزش ۱۴۵میلیون و ۳۷۸ هزار دلار تأمین مالی شده و در هفته دولت شروع به ساخت خواهند کرد.

مدیرعامل پست بانک ایران تصریح کرد: ارتقاء و تکمیل سامانه نرم افزار جدید بانک در شعب و باجه های خدمات بانکی سراسر کشور دیگر طرح بزرگ بانک است که بهره برداری می شود.

وی درپایان تصریح کرد: صدها طرح و پروژه منطقه ای و محلی درسطح کشور توسط مدیریت های شعب این بانک طی هفته دولت در زمینه های مختلف اقتصادی و تولیدی از جمله مشاغل کشاورزی و کسب و کارهای خرد مورد بهره برداری قرار می گیرد.