جامع خبر (جامع نیوز) : مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک گام های شایسته ای برای توسعه خدمات الکترونیک برداشته است و می توان آن را در پرداخت تسهیلات اینترنتی پیشگام دانست. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مرتضی اکبری در بازدید از […]

جامع خبر (جامع نیوز) : مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این بانک گام های شایسته ای برای توسعه خدمات الکترونیک برداشته است و می توان آن را در پرداخت تسهیلات اینترنتی پیشگام دانست.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مرتضی اکبری در بازدید از غرفه ایبِنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمینه بانکداری الکترونیک، اظهارداشت: این بانک به دلیل اینکه با آحاد مردم در ارتباط است باید بیش از سایر بانک ها در زمینه بانکداری الکترونیک فعالیت داشته باشد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید بر اینکه ما به دنبال توسعه بانکداری الکترونیک هستیم، افزود: خوشبختانه تاکنون در زمینه بانکداری الکترونیک فعالیت چشمگیری داشته ایم که یکی از این اقدامات پرداخت تسهیلات به صورت غیرحضوری و الکترونیکی است.
وی در این باره توضیح داد: متقاضیان برای دریافت تسهیلات در بانک قرض الحسنه مهرایران می توانند همه موارد و فرآیندهای دریافت تسهیلات را به صورت اینترنتی انجام دهند و تنها در آخرین مرحله به شعبه بانک مراجعه کنند.