جامع خبر(جامع نیوز) : ​تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در استان اصفهان طی ٩ ماه اول سال ٩۶ از عملکرد قابل توجهی در راستای عمل به برنامه های اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی از تولید و اشتغال، رفاه و ازدواج جوانان در مناطق کمتر توسعه یافته، حکایت دارد به نحوی که بخش های مختلف اقتصادی و […]

جامع خبر(جامع نیوز) : ​تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در استان اصفهان طی ٩ ماه اول سال ٩۶ از عملکرد قابل توجهی در راستای عمل به برنامه های اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی از تولید و اشتغال، رفاه و ازدواج جوانان در مناطق کمتر توسعه یافته، حکایت دارد

به نحوی که بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی این استان طی این مدت ٩۴۶۶ فقره تسهیلات حمایتی بالغ بر ٢۵٠۵ میلیارد ریال از این بانک دریافت کردند که در این میان وام های قرض الحسنه ازدواج، تسهیلات بنگاه های کوچک و متوسط در بخش صنعت و تسهیلات مسکن اقشار ویژه بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.
به گزارش بانک و رسانه به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، طی مدت مورد اشاره، بانک صادرات استان اصفهان در راستای حمایت از بخش های صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته ٩٣ فقره تسهیلات بالغ بر ٧۶٢ میلیارد ریال به بنگاه های کوچک و متوسط اعطا کرده و همزمان ۵٣ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ١٠١ میلیارد ریال به بنگاه هایی از این دست در بخش کشاورزی استان تخصیص داده شده است.
طی ٩ ماه ابتدای سال ٩۶ خانواده های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران از ١٠٢٢ فقره تسهیلات ساخت و خرید مسکن بالغ بر ٧۵٣ میلیارد ریال برخوردار شده اند.
علاوه بر این در جهت حمایت از مشاغل خانگی ٢١٢ نفر از معرفی شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی از وام قرض الحسنه اشتغالزایی این بانک به ارزش ٢٧ میلیارد ریال استفاده کرده اند.
طی این دوره در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی ٨٠۵٩ فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به میزان بیش از ٨۵٢ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.
گفتنی است، تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در این استان به بافت های مسکونی فرسوده تعلق گرفت به طوری که طی این مدت ١٧ خانواده از تسهیلاتی قریب به ۶ میلیارد ریال استفاده کردند. همچنین مدیریت بانک صادرات ایران در اصفهان از ١٠ زندانی نیازمند در این استان با پرداخت بیش از ٢/٢ میلیارد ریال وام قرض الحسنه حمایت کرد.
پرداخت تسهیلات بانک صادرات ایران در قالب برنامه های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغالزایی در حالی است که استان اصفهان به عنوان قطب صنعتی و گردشگری کشور از ظرفیت های گسترده این بانک در صنایع مادر از جمله فولاد، پتروشیمی و سایر کارخانجات و شرکت های بزرگ بهره می برد به نحوی که تا پایان مهرماه سال ٩۶ سهم بانک صادرات ایران از بازار تسهیلات این استان ١۵ درصد بوده است.