جامع خبر(جامع نیوز): بانک قرض الحسنه مهرایران در ۱۰ ماه ابتدای سال جاری بالغ بر ۵۸۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به اعتبار ۶۴ هزار میلیون ریال در حوزه های بهبود معیشت، اشتغالزایی و کارآفرینی، بهداشت و درمان، ازدواج جوانان و همچنین حمایت از مددجویان پرداخت کرده است. به گزارش جامع خبربه نقل از روابط […]

جامع خبر(جامع نیوز): بانک قرض الحسنه مهرایران در ۱۰ ماه ابتدای سال جاری بالغ بر ۵۸۲ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به اعتبار ۶۴ هزار میلیون ریال در حوزه های بهبود معیشت، اشتغالزایی و کارآفرینی، بهداشت و درمان، ازدواج جوانان و همچنین حمایت از مددجویان پرداخت کرده است.

به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، همچنین ۹۰ درصد منابع جذب شده به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در حوزه های مختلف اختصاص یافته و ده درصد مابقی نیز ذخیره قانونی نزد بانک مرکزی می باشد.
در سال ۹۶ نسبت به پایان سال گذشته بیش از ۶۰ درصد منابع قرض الحسنه جذب شده است، که نشان دهنده ارتقاء جایگاه خدمات قرض الحسنه بانک در اذهان عمومی و شناخت بیشتر مردم از خدمات و طرح های تسهیلاتی آن است.
بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای اجرای سیاست های کلی جمعیت تمرکز خود را به امر تسهیل در ازدواج جوانان قرار داده است. طی ده سال فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران بالغ بر ۲۵۹ هزار فقره وام ازدواج پرداخت شده است و در ۱۰ ماه ابتدای سال ۹۶ نیز بیش از ۲۹ هزار و پانصد نفر از جوانان با مراجعه به شعب از تسهیلات قرض الحسنه ازدواج استفاده نموده اند.
این بانک، بالغ بر ۵ میلیون نفر مشتری و سپرده گذار دارد که بیش از سه میلیون نفر از آنان تسهیلات قرض الحسنه دریافت نموده اند.
بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای برنامه های عملیاتی تحقق مسئولیت اجتماعی خود، پروژه توانمندسازی دانش آموزان مناطق محروم از طریق تهیه و توزیع بیش از ۳۰۰ هزار قلم کالای تحصیلی، آموزشی و بهداشتی با هدف کمک به برنامه های ریشه کنی فقر به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را اجرا کرده است.
تلاش برای همکاری و مشارکت با سازمان های مربوطه در راستای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خرید موتورسیکلت های هیبریدی در کلان شهر ها، تامین نقدینگی باهدف احداث گلخانه در استان ها و مناطق گرد و غبار خیز و اعطای وامهای قرض الحسنه برای خرید انشعابات آب و فاضلاب از جمله گام های موثر این بانک برای بهبود محیط زیست است.