جامع خبر(جامع نیوز):بانک ملی ایران موفق شد گواهی استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ را که به حوزه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها مربوط است، دریافت کند. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک ملی ایران، این گواهی نامه در سومین کنفرانس بین المللی کیفیت با رویکرد بررسی و تبیین روش های دستیابی به […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک ملی ایران موفق شد گواهی استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ را که به حوزه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها مربوط است، دریافت کند.

به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک ملی ایران، این گواهی نامه در سومین کنفرانس بین المللی کیفیت با رویکرد بررسی و تبیین روش های دستیابی به خدمات و محصولات که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی و صنایع ایران و فرانسه و با حضور مقامات رسمی و شرکت های صنعتی فرانسوی برگزار شد، به نماینده بانک اعطا شد.

این استاندارد بین المللی در زمینه روند بررسی شکایات مشتریان و کسب رضایتمندی آنها و به عنوان دستورالعملی منطبق بر حقیقت، دقیقا برای این هدف طراحی شده است. استاندارد بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ به سازمان کمک می کند که بداند تا چه حدی در تشخیص، مدیریت و درک تعامل با شکایت مشتری موفق عمل کرده است.