جامع خبر(جامع نیوز):نخستین دوره جشنواره کارت های هدیه موسسه اعتباری کوثر از تاریخ سه شنبه ۹۶/۱۲/۱۵ با جوایز ارزنده آغاز و تا ۹۷/۰۳/۲۳ ادامه خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ اولین دوره این جشنواره با هدف تشویق مشتریان و هموطنان گرامی به خرید از کارت […]

جامع خبر(جامع نیوز):نخستین دوره جشنواره کارت های هدیه موسسه اعتباری کوثر از تاریخ سه شنبه ۹۶/۱۲/۱۵ با جوایز ارزنده آغاز و تا ۹۷/۰۳/۲۳ ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ اولین دوره این جشنواره با هدف تشویق مشتریان و هموطنان گرامی به خرید از کارت های هدیه کوثر و اهداء جوایز ویژه از جمله یک دستگاه خودرو ۲۰۶ و صدها جایزه دیگر شامل گوشی تلفن همراه، تبلت و کارت هدیه آغاز شده است.
بر اساس این گزارش؛ مشتریان محترم می توانند پس از دریافت کارت هدیه با مراجعه به سایت موسسه به نشانی www.kosarfci.ir و ورود به بخش جشنواره کارت هدیه نسبت به ثبت شماره کارت، تکمیل مشخصات فردی جهت شرکت در قرعه کشی نخستین دوره جشنواره کارت های هدیه موسسه اعتباری کوثر که در سوم مرداد ماه ۱۳۹۷ همزمان با ولادت امام رضا (علیه السلام) برگزار خواهد شد، اقدام نمایند.
لازم به ذکر است، تحویل کارت هدیه توسط هدیه گیرنده در صورت برنده شدن در قرعه کشی الزامی است.

نحوه کسب امتیاز و ثبت نام