جامع خبر(جامع نیوز):ساختمان جدید شعبه ناصرخسرو تهران، تحت نظارت مدیریت شعب منطقه دو بانک ملت، با حضور سعید نصری معاون مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد این بانک، رسما افتتاح شد. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک ملت، سعید نصری معاون مدیرعامل در این مراسم گفت: یکی از مزیت ها و ویژگی های بانک ملت […]

جامع خبر(جامع نیوز):ساختمان جدید شعبه ناصرخسرو تهران، تحت نظارت مدیریت شعب منطقه دو بانک ملت، با حضور سعید نصری معاون مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد این بانک، رسما افتتاح شد.

به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک ملت، سعید نصری معاون مدیرعامل در این مراسم گفت: یکی از مزیت ها و ویژگی های بانک ملت گستردگی شبکه شعب است که این مزیتی برای مشتریان و کارکنان است.
وی اضافه کرد: سعی و تلاش مدیریت ارشد بانک همواره فراهم کردن بهترین شرایط محیط کاری برای کارکنان بوده است و مدیرعامل بانک نیز برخاسته از شعبه و آشنا با شرایط و مشکلات شعب هستند.
نصری در ادامه به برخی محدودیت های ناشی از خصوصی بودن بانک و انتظارات سهامداران در ارتباط با مدیریت هزینه ها و شبکه شعب اشاره کرد و تصریح کرد: علیرغم این محدودیت ها زیباسازی شعب و فراهم کردن محیط کاری مساعد برای همکاران از حیث نور، تهویه و تجهیزات، به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.
معاون مدیرعامل میل به حل مشکلات مردم را ویژگی درونی کارکنان بانک ملت برشمرد و اضافه کرد: امکانات فیزیکی به سادگی قابل دستیابی است اما آن چه در وفاداری و مراجعه مشتریان تعیین کننده است رفتار و تعهد کارکنان است.
سعید نصری همچنین از حمایت های مدیریت عالی بانک و تلاش های معاون پیشین مدیرعامل ناظر بر ناحیه یک تقدیر کرد.
مهدی علیمردانی مدیر شعب منطقه دو نیز در سخنانی از حمایت های مدیریت ارشد بانک و ادارات کل تدارکات و مهندسی ساختمان در خرید و بازسازی محل جدید شعبه ناصرخسرو تقدیر کرد.
علیمردانی با اشاره به وضعیت نامناسب محل قبلی شعبه ناصر خسرو افزود: فضای قبلی این شعبه در شان مشتریان گرانقدر بانک ملت نبود که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح رسمی ساختمان جدید این شعبه با امکانات و شرایط مطلوب و درخور شان مشتریان و همکارانمان هستیم.
گفتنی است سخنرانان این مراسم یاد و خاطره مرحوم دکتر علی آریانا مدیر فقید شعب استان آذربایجان شرقی را با ذکر صلوات و قرائت فاتحه گرامی داشتند.
این گزارش حاکیست، در بخش پایانی مراسم، کیکِ منقّش به نشان بانک ملت به پیشنهاد سعید نصری توسط یکی از مشتریان قدیمی شعبه ناصرخسرو بریده شد.