جامع خبر(جامع نیوز): گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴مربوط به فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان برای دومین سال متوالی تمدید اعتبار شد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سامان، فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان از سال ۱۳۹۰ با استقرار سیستم‌ها و روش‌های مناسب در بانک پیاده‌سازی و عملیاتی شده است و از […]

جامع خبر(جامع نیوز): گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴مربوط به فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان برای دومین سال متوالی تمدید اعتبار شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سامان، فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان از سال ۱۳۹۰ با استقرار سیستم‌ها و روش‌های مناسب در بانک پیاده‌سازی و عملیاتی شده است و از سال ۱۳۹۴ تحت نظارت مداوم و ارزیابی کارشناسان شرکت توف نورد قرار گرفته است.

براساس این گزارش، پروژه استانداردسازی فرایند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان، در راستای افزایش رضایت و وفاداری مشتریان بانک و کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مشتریان با تمرکز بر افزایش کیفیت عملیاتی شده است که سال گذشته پس از تایید آن، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴صادر شد.

پس از برگزاری ممیزی مراقبتی توسط ممیز شرکت توف نورد در هفته گذشته، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ بانک سامان برای دومین سال متوالی و یک سال دیگر تمدید اعتبار شد.

این گزارش حاکی است، درحال حاضر اداره رسیدگی به صدای مشتریان از طریق کانال‌های مختلفی همچون وب‌سایت بانک، مرکز سامان ارتباط، ایمیل و فکس اقدام به ثبت و پیگیری شکایت‌های مشتریان می‌کند و فرایند رسیدگی به شکایت‌ها، تا دستیابی به نتیجه نهایی و پاسخ مناسب و کامل به مشتری تداوم خواهد داشت.