جامع خبر(جامع نیوز):عکسی را با حداکثر بزرگنمایی، از طریق گوشی هوشمند خود بگیرید. حالا عکس دیگری را با استفاده از بزرگنمایی هیبریدی ۵ برابری در HUAWEI P۲۰ Pro به ثبت برسانید. تفاوت، کاملاً مشهود است! دیگر خبری از تصاویر پیکسل پیکسلی و تارشدن سوژه نیست. پرچمدار جدید هواوی عکس‌برداری با گوشی‌های موبایل را به سطح […]

جامع خبر(جامع نیوز):عکسی را با حداکثر بزرگنمایی، از طریق گوشی هوشمند خود بگیرید. حالا عکس دیگری را با استفاده از بزرگنمایی هیبریدی ۵ برابری در HUAWEI P۲۰ Pro به ثبت برسانید. تفاوت، کاملاً مشهود است! دیگر خبری از تصاویر پیکسل پیکسلی و تارشدن سوژه نیست. پرچمدار جدید هواوی عکس‌برداری با گوشی‌های موبایل را به سطح جدیدی ارتقا داده است. با بهره‌برداری از فناوری نوآورانه، HUAWEI P۲۰ Pro عکس‌هایی حیرت‌انگیز را ثبت می‌کند؛ حتی اگر از حداکثر توانایی زوم دوربین این گوشی استفاده کنید!

سلطان دوربین گوشی‌های هوشمند، HUAWEI P۲۰ Pro ؛ که با همکاری هواوی و Leica ساخته شده است، ترکیبی دلچسب از قابلیت‌ها را به همراه آورده که هیچ‌گاه تا پیش از این در یک پرچمدار از هواوی شاهد آن نبوده‌ایم. این قابلیت‌ها تعریف مجدد استانداردهای دستگاه‌های قابل حمل ِ سطح بالا و با کیفیت را بیان می‌کنند و باعث شده HUAWEI P۲۰ Pro وقتی در مقابل رقبا قرار می‌گیرد به مراتب درخشنده‌تر ظاهر شود.