جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در سفر به کاشان با آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار کرد. به گزارش جامع خبراز اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، آیت الله نمازی فعالیت های سازمان تأمین اجتماعی را نوعی مجاهدت در راه خدمت به مردم دانست و گفت: مردم ما […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در سفر به کاشان با آیت الله نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار کرد.

به گزارش جامع خبراز اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، آیت الله نمازی فعالیت های سازمان تأمین اجتماعی را نوعی مجاهدت در راه خدمت به مردم دانست و گفت: مردم ما شایسته دریافت بهترین خدمات هستند و خدمت به این مردم برای مدیران و کارکنان سازمان تأمین اجتماعی باعث افتخار است.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر مباحث اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید کالای ایرانی و اشتغال گفت: باید با تلاش و مجاهدت موفقیت الگوی اقتصاد مقاومتی را به دنیا ثابت کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان ادامه داد: برای تحقق الگوی اقتصاد مقاومتی باید محکم و استوار بایستیم و در انجام کارها و خدمت شایسته به مردم اهتمام بیشتری داشته باشیم.

دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: حدود ٧۵ درصد مردم در منطقه کاشان تحت پوشش خدمات سازمان تأمین اجتماعی هستند و برای خدمت رسانی مناسب به این جمعیت بایستی نگاه ویژه ای به منطقه کاشان داشته باشیم.

وی از پیگیری های دکتر ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی، بابت پیگیری توسعه خدمات سازمان تأمین اجتماعی تشکر کرد و گفت: توسعه خدمات درمانی در این منطقه از جمله راه اندازی شیفت دوم درمانگاه حضرت ابوالفضل(ع) و همچنین احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در کاشان را پیگیری می کنیم.