جامع خبر(جامع نیوز):بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست های دولت مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار، یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات طی سه ماه نخست سال جاری در حوزه برنامه اشتغال فراگیر پرداخت کرده است. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک همچنین در جهت ساماندهی […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست های دولت مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار، یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات طی سه ماه نخست سال جاری در حوزه برنامه اشتغال فراگیر پرداخت کرده است.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک همچنین در جهت ساماندهی و کمک به تکمیل و راه اندازی واحدهای تولیدی با اشتغال کمتر از ۱۰۰ نفر و بنگاه های کوچک و متوسط، تعداد ۱۸۶ فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و ۹۲۲ میلیارد ریال در مدت مذکور تخصیص داده است.

بانک ملی ایران در مدت مذکور همچنین تعداد شش فقره تسهیلات ریالی به ارزش ۹ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال در حوزه های صنایع انتقال آب، احداث راه آهن، کارخانه فولاد، تولید تایر، قوطی فلزی و گردشگری مصوب کرده است.

بانک ملی ایران سال گذشته در راستای کمک به تحقق سیاست های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تعداد سه هزار و ۹۸۲ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ۳۱ هزار و ۸۷۱ میلیارد ریال به واحدهای تولیدی و بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرد و با اختصاص بیشترین میزان پرداخت تسهیلات به این واحدها، رتبه نخست نظام بانکی کشور را به خود اختصاص داد.