جامع خبر(جامع نیوز):شهردار منطقه ۱۷ از استقبال نوجوانان از برنامه هی متنوع پایگاه تابستانی سطح محلات این منطقه خبر داد و افزود: استقبال نوجوانان از برنامه های متنوع این پایگاه ها خوب بوده و امیدواریم که آموزشهای شهروندی در این پایگاه ها گسترش یابد. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، امیر محسنی گسترش […]

جامع خبر(جامع نیوز):شهردار منطقه ۱۷ از استقبال نوجوانان از برنامه هی متنوع پایگاه تابستانی سطح محلات این منطقه خبر داد و افزود: استقبال نوجوانان از برنامه های متنوع این پایگاه ها خوب بوده و امیدواریم که آموزشهای شهروندی در این پایگاه ها گسترش یابد.

به گزارش جامع خبرازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، امیر محسنی گسترش آموزش شهروندی را برای بهبود اداره شهر مفید دانست و افزود: مدیریت شهری برای جلب مشارکت شهروندان تلاش بسیاری کرده تا بتواند منطقه را به شهری انسان محور بدل نموده و در موضوعات شهری و شهروندی از مشارکت موثر شهروندان بهره گیرد.

محسنی با اشاره به ارائه آموزشهای شهروندی در پایگاه های تابستانی گفت: این پایگاه ها و آموزش شهروندان مورد استقبال نوجوانان قرار گرفته و بیشتر از هزار دختر و پسر نوجوان در این پایگاه ها اوقات فراغتشان را سپری می کنند و از برنامه های متنوع مدیریت شهری استفاده می برند.

گفتنی ست پایگاه های تابستانی مدارس و محلات از نخستین روزهای تیرماه آغاز به کار کرده و خدمات متنوع آموزشی، ورزشی،فرهنگی، استعداد یابی و اردویی به نوجوانان ارائه کرده است.