جامع خبر(جامع نیوز):مهندس نعمتی; معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل در مراسم معارفه عضو جدید هیأت مدیره گفت: اینجانب به توان همکاران جوان و با استعداد ایمان داشته و اطمینان دارم میدان دادن به نیروهای جوان، خلاق و تحصیلکرده زمینه ساز موفقیت پست است. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی شرکت ملی پست، در مراسم […]

جامع خبر(جامع نیوز):مهندس نعمتی; معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل در مراسم معارفه عضو جدید هیأت مدیره گفت: اینجانب به توان همکاران جوان و با استعداد ایمان داشته و اطمینان دارم میدان دادن به نیروهای جوان، خلاق و تحصیلکرده زمینه ساز موفقیت پست است.

به گزارش جامع خبرازروابط عمومی شرکت ملی پست، در مراسم معارفه دکتر بهزاد اقبال خواه، عضو جدید هیأت مدیره این شرکت، مهندس نعمتی طی سخنانی ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از توان و استعداد نیروهای جوان و تحصیلکرده بتوان به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای مشتریان بود.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد انگیزش در کارکنان در راستای مشارکت فعالانه آنها گفت: با داشتن نیروی انسانی آگاه، عالم و با انگیزه و در رأس آن اعضای هیأت مدیره کارآمد می توان به راحتی نیازها و خواسته های امروز و فردای ذینفعان را برآورده ساخت.

مدیرعامل با اشاره بر ضرورت به کارگیری فناوری و تکنولوژی در سازمان، بر اهمیت استفاده از نظرات و تجربیات کلیه کارکنان به منظور توسعه همه جانبه و تحقق اهداف عالیه شرکت متبوع تاکید کرد و دستیابی به این اهداف را در گرو جلب رضایت مشتریان دانست.

گفتنی است در ادامه دکتر بهزاد اقبال خواه، عضو جدید هیأت مدیره، به بیان برنامه های خود پرداخت و ابراز امیدواری کرد با همدلی و همیاری همه کارکنان شرکت ملی پست بتوان نتایج مطلوبی را در خور این شرکت کسب نمود.