جامع خبر(جامع نیوز):تک کارت، یکی از جدیدترین محصولات بانکداری الکترونیک بانک سرمایه است که دارای ویژگی های منحصربفرد و متنوعی می باشد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، از جمله ویژگی های تک کارت به شرح ذیل می باشد: ۱- کارت بانکی: تک کارت به عنوان ابزاری کارآمد، […]

جامع خبر(جامع نیوز):تک کارت، یکی از جدیدترین محصولات بانکداری الکترونیک بانک سرمایه است که دارای ویژگی های منحصربفرد و متنوعی می باشد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، از جمله ویژگی های تک کارت به شرح ذیل می باشد:
۱- کارت بانکی: تک کارت به عنوان ابزاری کارآمد، قابلیت استفاده از دستگاه های خودپرداز، پایانه های فروشگاهی(pos)، خدمات اینترنت بانک و … را دارا می باشد.
۲- کارت شناسایی: با ایجاد امکان شخصی سازی کارت های بانکی و درج هرگونه اطلاعات و مشخصات مدنظر مشتریان اعم از تصویر، کدملی، شماره شناسنامه، کدپرسنلی و .. تک کارت به عنوان کارت هویتی دارای اعتبار و و جاهت قانونی می باشد.
۳- کارت تردد: امکان تعریف تک کارت به عنوان کارت تردد در دستگاه های کارت خوان ورود و خروج پرسنل وجود دارد.
۴- کارت بلیت: همچنین از تک کارت می توان به عنوان کارت بلیت الکترونیکی جهت تردد از طریق سامانه های حمل و نقل شهری از جمله اتوبوس و مترو بهره برد. هرگونه سرویس دیگر که با این قبیل کارت ها قابل ارائه باشد، از جمله پارکومتر، بر روی تک کارت فعال و قابل بهره برداری است.
۵- سایر خدمات و قابلیت ها: تک کارت علاوه بر قابلیت های فوق، قابلیت افزودن امکانات دیگر را دارا می باشد که به مرور زمان و حسب مورد در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.