جامع خبر(جامع نیوز):مدیرکل امور مدیران بانک مهر اقتصاد به همراه رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران با حضور در منزل دو تن از شهدای مدافع حرم، شهید مرتضی کریمی و شهید سید مصطفی موسوی ضمن دیدار با خانواده این عزیزان، نسبت به مقام شامخ این قهرمانان همیشه تاریخ ادای احترام کردند . پیشرفت، اقتدار […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرکل امور مدیران بانک مهر اقتصاد به همراه رئیس اداره امور شعب غرب استان تهران با حضور در منزل دو تن از شهدای مدافع حرم، شهید مرتضی کریمی و شهید سید مصطفی موسوی ضمن دیدار با خانواده این عزیزان، نسبت به مقام شامخ این قهرمانان همیشه تاریخ ادای احترام کردند .
پیشرفت، اقتدار و امنیت کشور مدیون شهداست

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد غرب استان تهران، یداله جعفری – مدیر کل امور مدیران بانک – در این دیدارها در سخنانی با تأکید بر این‌که پیشرفت، اقتدار، امنیت و آبروی امروز کشور مدیون شهداست، اظهار داشت: افتخاری است که نصیب ما شده تا در ایام شهادت امام محمدباقر(ع) از نزدیک با خانواده این شهداء والامقام دیدار داشته باشیم و از برکت حضور آنان بهره مند شویم.

مدیر کل امور مدیران در ادامه با اشاره به نقش شهدا در باروری اندیشه های اسلامی یادآور شد: از ابتدای شکل گیری گفتمان انقلاب اسلامی، حقیقتی تابنده که این کشور را به سمت آرمان های متعالی اسلامی هدایت نموده است؛ شهدا و خانواده های معظم آنها هستند.

جعفری افزود: همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند؛ “ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد” لذا امروز اگر کشورمان در مسیر پیشرفت قرار گرفته و در منطقه و جهان آبرویی دارد از برکت خون شهدایی چون مرتضی کریمی و سید مصطفی موسوی است که درعین جوانی توانستند بزرگی کنند، حماسه بیافرینند و از حریم اسلام و ولایت و اهل بیت(ع) دفاع کنند.

در ادامه، محمد قضایی – رئیس اداره امور شعب غرب تهران – هدف از دیدار با خانواده‌ معظم شهدای مدافع حرم را ارج ‌نهادن به مقام این دلاورمردان و پیروی از آرمان ها و اهداف مقدس آنان عنوان کرد و افزود: تکریم از خانواده هایی که عزیزترین و ارزشمندترین دارایی خود را در راه دین و امنیت کشور فدا کردند کوچک ترین کاری است که می توان در قبال آنها انجام داد.

قضایی یکی از ضروریات تربیت نسل جدید را انتقال راه و روش زندگی و نقش شهدا در حفظ تمامیت ارضی کشور و اعتلای آرمان های والای انقلاب اسلامی دانست و افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انعکاس ایثارگری ها و فداکاری های آن بزرگوران وظیفه ای است که بر عهده همه ما قرار دارد.

گفتنی است در این دیدار خانواده شهید مرتضی کریمی و سید مصطفی موسوی به ذکر خاطراتی از فرزندان خود پرداختند و در پایان از خانواده شهدای مدافع حرم تقدیر به عمل آمد