جامع خبر(جامع نیوز):حق ‌بیمه تولیدی شرکت بیمه ‌کوثر در آبان ماه سال۹۷ با رشد ۳۹درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، از ۱۰هزارمیلیارد ریال گذشت. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط‌عمومی و اعلام رییس اداره آمار و داده­‌کاوی شرکت بیمه کوثر؛ هدف‌گذاری شرکت برای اجرای سیاست اصلاح ترکیب پرتفو موجب شد […]

جامع خبر(جامع نیوز):حق ‌بیمه تولیدی شرکت بیمه ‌کوثر در آبان ماه سال۹۷ با رشد ۳۹درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، از ۱۰هزارمیلیارد ریال گذشت.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط‌عمومی و اعلام رییس اداره آمار و داده­‌کاوی شرکت بیمه کوثر؛ هدف‌گذاری شرکت برای اجرای سیاست اصلاح ترکیب پرتفو موجب شد نسبت به مدت مشابه سال قبل سهم رشته شخص ثالث و سرنشین از ۴۱ به ۳۶درصد کاهش و سهم بیمه‌‌های زندگی از ۲۱به ۲۳درصد افزایش یابد.

محمد حسین بصیرت گفت: از ابتدای سال‌‌جاری رشته‌‌های آتش‌‌سوزی، باربری، حادثه و مهندسی شرکت هر کدام ‌به‌‌ترتیب با رشد ۲۱۷، ۱۸۸، ۱۸۴ و ۳۰ درصد نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته بیشترین درصد رشد را در میان سایر رشته‌‌ها داشته­‌اند.

وی با بیان اینکه در مدت یادشده، شرکت، ۵۰۵میلیارد تومان خسارت به بیمه‌‌گذاران پرداخت کرده‌است، خاطرنشان‌کرد: از کل خسارت‌های پرداختی، سهم رشته شخص‌‌‌ثالث و سرنشین ۵۱درصد، سهم بیمه درمان ۲۰درصد و سهم بیمه‌‌های زندگی ۱۵درصد و نسبت خسارت بیمه‌ کوثر در این مدت ۵۰درصد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹واحد کاهش داشته است.