جامع خبر(جامع نیوز):رویداد ایده ها و استارتاپ های اجتماعی با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی و کسب و کارهای اجتماعی با همکاری سازمان امور اجتماعی وزارت کشور به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار میگردد .این رویداد با هدف شناسایی و حمایت از ایده های جدید اجتماعی، استفاده از نوآوری‌های روز در راستای کاهش آسیب های […]

جامع خبر(جامع نیوز):رویداد ایده ها و استارتاپ های اجتماعی با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی و کسب و کارهای اجتماعی با همکاری سازمان امور اجتماعی وزارت کشور به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار میگردد .این رویداد با هدف شناسایی و حمایت از ایده های جدید اجتماعی، استفاده از نوآوری‌های روز در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین تقویت نقش اجتماعی استارتاپ ها برگزار می شود.
رویداد دارای دو بخش ایده های نوآورانه و استارتاپ های اجتماعی است. شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به سایت noavari.org در هر یک از بخش های رویداد شرکت کرده و ایده یا استارتاپ اجتماعی خود را ثبت نمایند . در این رویداد پس از داوری به ایده های برتر به ترتیب سه سکه بهار آزادی،دو سکه بهار آزادی، یک سکه بهار آزادی اهدا و حمایت لازم جهت اجرایی شدن آن صورت می پذیرد. همچنین از استارتاپ ها و کسب و کارهای اجتماعی حمایت های لازم جهت شتابدهی یا حمایت صورت می گیرد.
علاقه مندان می توانند برای شرکت در این رویداد به سایت noavari.org مراجعه کرده ، ایده و راه حل های خود در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، یا کسب وکارهای اجتماعی خود را ثبت نمایند.

موضوعات محوری رویداد:
• کودکان کار
• زنان سرپرست خانوار
• حاشیه نشینی
• کسب و کار های اجتماعی
• دیگر آسیب های اجتماعی