جامع خبر(جامع نیوز) : مدیرعامل بانک آینده گفت: برای عبور از وضعیت فعلی اقتصادی کشور باید همراه تمام مردم و دوشادوش مسئولان اقتصادی کشور آماده بوده و برنامه داشته باشیم. جلال رسول اف، امروز سه شنبه (۱۳۹۷/۱۰/۱۸) در جلسه هم اندیشی که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد و روسای بانک آینده شعب سراسر […]

جامع خبر(جامع نیوز) : مدیرعامل بانک آینده گفت: برای عبور از وضعیت فعلی اقتصادی کشور باید همراه تمام مردم و دوشادوش مسئولان اقتصادی کشور آماده بوده و برنامه داشته باشیم.

جلال رسول اف، امروز سه شنبه (۱۳۹۷/۱۰/۱۸) در جلسه هم اندیشی که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد و روسای بانک آینده شعب سراسر کشور در ساختمان مرکزی این بانک در تهران برگزار شد، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور خطاب به مدیران و روسای شعب بانک گفت: همه ما به عنوان یک مدیر بانکی باید دوشادوش مسئولان اقتصادی کشور و همراه تمام مردم و برای عبور از شرایط دوران تحریم آماده بوده و برنامه داشته باشیم.

🔸 وی توضیح داد؛ اقتصاد ایران، بانک محور بوده و به همین دلیل بیشتر فشارِ دشمنان، بر تخریب نظام بانکی کشور متمرکز است.
لذا، باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم که با بعضی شایعه‌پردازی معاندان، اعتماد مردم به بانک‌ها، دچار تزلزل گردد؛ گرچه مردم عزیزمان، هوشیارتر از این هستند که خود را در معرض این‌گونه شایعات قرار دهند.

🔸 مدیرعامل بانک آینده تاکید کرد: حق مشتری است که بداند در بنگاه اقتصادی که سرمایه گذاری کرده و با آن کار می‌کند چه می گذرد؛ لذا، باید برای مشتریان و دیگر ذینفعان وقت بگذارید و خدمات و محصولات بانک را برای آنها به طور کامل توضیح دهید.

🔸 مدیرعامل بانک آینده همچنین از روسای شعب بانک خواست با تلاش مضاعف آنچه برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان برای پایان سال، آن طور که شایسته شان ذینفعان، مدیران، شهروندان و نام بانک آینده است انجام دهند، تا مشتریان مانند همیشه وجه تمایز بانک آینده را احساس کند.

🔸 وی با قدردانی از زحمات تمام مدیران ستادی و شعب در طول ۹ ماه گذشته، ابراز امیدواری کرد با تلاش تمام مدیران و شهروندان بانک بتوانیم در پایان سال ۱۳۹۷ مانند سال‌های گذشته یک کارنامه درخشان و پربار از خدمات به هموطنان و مشتریان که همه به آن افتخار کنیم، ارائه کنند