جامع خبر(جامع نیوز) : مجمع بازرسی اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز با حضور عضو هیئت مدیره و مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک برگزار شد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان البرز، یوسف مرتضایی – عضو هیئت مدیره بانک – در این مجمع شناسایی نقاط […]

جامع خبر(جامع نیوز) : مجمع بازرسی اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان البرز با حضور عضو هیئت مدیره و مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک برگزار شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان البرز، یوسف مرتضایی – عضو هیئت مدیره بانک – در این مجمع شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود را عاملی مهم در پیشبرد اهداف بانک دانست و اظهار داشت: کارکنان استان توانسته اند با برنامه ریزی و بکار گیری تمامی امکانات و قابلیت ها در مسیر تحقق اهداف بانک، قدم بردارند و امیدواریم این حرکت رو به رشد با قوت و قدرت تداوم داشته باشد .
عضو هیئت مدیره بانک با تاکید بر بهره گیری از خدمات نوین و استفاده از آخرین دستاوردهای فن آوری های مرتبط با حوزه بانکداری، گفت: با راه اندازی اینترنت شعب می توان علاوه بر انجام استعلامات راه های جعل و سوء استفاده را مسدود نمود.
مرتضایی با اشاره به پیگیری مطالبات پرونده های کلان سنواتی، بازدید تخصصی روسای دوایر از شعب و بررسی میدانی و انجام آموزش های لازم در سطح شعب را دارای اهمیت ویژه ای عنوان کرد .
وی در پایان ابراز داشت: امیدواریم در پایان سال ۹۷ شاهد موفقیت بیشتر استان در حوزه های توسعه سهم بازار، مصرف بهینه منابع و کنترل مطالبات جاری باشیم چرا که استان البرز دارای ظرفیت و قابلیت های بیشماری است که با استفاده از آن ها این مهم دور از دسترس نخواهد بود.
در ادامه، محسن منشوری – مدیر کل بازرسی و حسابرسی بانک – گفت: آموزش، هدایت و پیشگیری اصلی ترین رویکرد بازرسی و حسابرسی است و در صددیم با افزایش سیستم کنترل های داخلی بتوانیم سوء استفاده های احتمالی و تخلفات را کاهش دهیم.
وی با بیان اینکه سلامت اداری و مالی از مولفه های مهم در موفقیت یک بنگاه اقتصادی است، گفت: پیشگیری قبل از وقوع آسیب و نظارت و بازرسی دقیق می تواند راه را بر هرگونه انحراف احتمالی ببندد و زمینه های ارتقاء سلامت سازمانی را فراهم سازد.
پیمان موحد – رئیس اداره امور شعب استان البرز – نیز با ارائه گزارشی از عملکرد استان در حوزه های مختلف منابع، مصارف و معوقات ارائه کرد و اظهار داشت: در تلاشیم تا ضمن بازاریابی و رصد بازارهای مختلف از قابلیت های موجود استفاده بهینه کنیم و به تمامی برنامه های خود جامه عمل بپوشانیم.