جامع خبر(جامع نیوز): بانک ملی ایران در نه ماه ابتدای سال جاری بیش از ۱۰۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت و معدن پرداخت کرده است. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، صنعت و معدن سهم قابل توجهی از تسهیلات این بانک را به خود اختصاص داد و […]

جامع خبر(جامع نیوز): بانک ملی ایران در نه ماه ابتدای سال جاری بیش از ۱۰۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت و معدن پرداخت کرده است.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، صنعت و معدن سهم قابل توجهی از تسهیلات این بانک را به خود اختصاص داد و در مدت مذکور ۲۳ هزار و ۸۹۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۰۲ هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال به این بخش پرداخت شده است.

همچنین از ابتدای امسال تا پایان آذرماه، تعداد ۴۵ هزار و ۹۰۵ فقره تسهیلات به ارزش ۲۳ هزار و ۲۴۲ میلیارد ریال به بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی و تعداد ۵۳ هزار و ۴۳۳ فقره تسهیلات به ارزش ۱۲ هزار و ۹۱۴ میلیارد ریال به بخش مسکن و ساختمان اختصاص یافته است.

سهم بخش بازرگانی از کل تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی کشور طی این مدت، ۹۷ هزار و ۴۷۴ فقره به ارزش ۶۵ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریال بوده است.

در نه ماه ابتدای امسال، تعداد ۴۹۱ فقره تسهیلات به ارزش چهار هزار و ۲۴۷ میلیارد ریال به بخش صادرات و یک میلیون و ۲۳۱ هزار و ۳۶۵ فقره تسهیلات به ارزش ۴۹۵ هزار و ۹۶۴ میلیارد ریال به بخش خدمات اختصاص یافته است.

در مجموع یک میلیون و ۴۵۲ هزار و ۵۶۲ فقره تسهیلات به ارزش ۷۰۴ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال در نه ماه ابتدای امسال توسط بانک ملی ایران به بخش های مختلف اقتصادی پرداخت شده است.