جامع خبر(جامع نیوز):«جشنواره بهارانه» بانک آینده آغاز شد. هم¬وطنان عزیزی که از تاریخ ۱۵ بهمن¬ماه سال¬جاری تا پایان روز ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۸، نسبت به افتتاح حساب جدید در قالب هر یک از انواع سپرده¬های کوتاه مدت و بلند مدت در یکی از شعب بانک آینده اقدام کرده و یا اقدام نمایند، می¬توانند؛ به […]

جامع خبر(جامع نیوز):«جشنواره بهارانه» بانک آینده آغاز شد.
هم¬وطنان عزیزی که از تاریخ ۱۵ بهمن¬ماه سال¬جاری تا پایان روز ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۸، نسبت به افتتاح حساب جدید در قالب هر یک از انواع سپرده¬های کوتاه مدت و بلند مدت در یکی از شعب بانک آینده اقدام کرده و یا اقدام نمایند، می¬توانند؛ به پشتوانه سپرده خود و توثیق اصل سپرده، از امتیازات مختلف، من¬جمله، اخذ تسهیلات ارزان با شرایط آسان، در قالب شرایط «جشنواره بهارانه»، بهره¬مند شوند.
بر اساس امتیاز ویژه «جشنواره بهارانه»، نرخ سود علی¬الحساب برای حداکثر تسهیلات تا میزان ۷۰ (هفتاد) درصد مبلغ سپرده، ۱۶ (شانزده) درصد، برای حداکثر تسهیلات تا میزان۵۰ (پنجاه) درصد مبلغ سپرده، ۱۴ (چهارده) درصد و برای حداکثر تسهیلات تا میزان ۲۵ (بیست و پنج) درصد مبلغ سپرده، ۸ (هشت) درصد، اعلام شده است.
حداکثر تعداد اقساط ماهیانه تسهیلات اعطایی در «جشنواره بهارانه» ۱۲ (دوازده) ماه است و نرخ سود سپرده مطابق با نرخ مقرر در نظام بانکی است.
برای کسب اطلاعات بیشتر، از هم¬وطنان عزیز دعوت شده است؛ به شعب بانک آینده در سراسر کشور مراجعه فرمایند.