جامع خبر(جامع نیوز):ایرانسل به منظور سهولت در مدیریت یکپارچه خدمات سازمانی، نرم‎افزارکاربردی «ایرانسل‌من سازمانی» را معرفی کرد. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی ایرانسل، از این پس مشترکان سازمانی می‌توانند با استفاده از نرم‌افزارکاربردی «ایرانسل‌من سازمانی» سیم‌کارت‌های سازمانی را مطابق با نیاز سازمان یا شرکت خود مدیریت کنند. جهت استفاده از این برنامه کاربردی لازم است […]

جامع خبر(جامع نیوز):ایرانسل به منظور سهولت در مدیریت یکپارچه خدمات سازمانی، نرم‎افزارکاربردی «ایرانسل‌من سازمانی» را معرفی کرد.

به گزارش جامع خبرازروابط عمومی ایرانسل، از این پس مشترکان سازمانی می‌توانند با استفاده از نرم‌افزارکاربردی «ایرانسل‌من سازمانی» سیم‌کارت‌های سازمانی را مطابق با نیاز سازمان یا شرکت خود مدیریت کنند.

جهت استفاده از این برنامه کاربردی لازم است مشترکان سازمانی ایرانسل، مدیر پروفایل و مدیران حساب شرکت خود را مشخص کنند و از امکاناتی که «ایرانسل‌من سازمانی» ارائه می‌دهد، نظیر «کنترل میزان مصرف سیم‌کارت‌‌ها»، «مدیریت حساب چندکاربره»، «سرویس شبکه امن همراه»، «دریافت جزئیات صورت‌حساب‌ها»، «پرداخت» آن‌ها و «خرید بسته افزایشی» بهره‌مند شوند.

مشترکان سازمانی یا شرکتی ایرانسل به منظور استفاده از «ایرانسل‌من سازمانی»، می‌توانند علاوه‌بر مراجعه به نسخه تحت وب نسبت به دانلود این برنامه کاربردی از طریق وب‌سایت ایرانسل نیز اقدام کنند.

ایرانسل جهت تأمین رفاه حال مشتریان حقوقی خود، در کنار انواع خدماتی که به مشترکان حقیقی ارائه می‌کند، آمادگی دارد نیاز سازمان‌ها و شرکت‌ها را جهت افزایش بهره‌وری آن‌ها تأمین کند. این خدمات متناسب با کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، سازمان‌های بزرگ و سازمان‌های دولتی ارائه می‌شوند که اطلاعات مربوط به آن‌ها در بخش مشترکان سازمانی وب‌سایت ایرانسل به نشانی business.irancell.ir در دسترس است.

مشترکان سازمانی ایرانسل می‌توانند سوالات خود را با شماره اختصاصی ۷۱۴ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط یا با ارسال ایمیل به EB@mtnirancell.ir مطرح کنند.