جامع خبر(جامع نیوز): بانک کشاورزی به عنوان بانک دستگاه برتردر زمینه خدمت رسانی به ایثارگران معرفی و از روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک به عنوان مدیر برتر قدردانی شد. به گزارش جامع خبراز روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی ،در مراسمی که روز یکشنبه۳۰دی با حضور وزیر […]

جامع خبر(جامع نیوز): بانک کشاورزی به عنوان بانک دستگاه برتردر زمینه خدمت رسانی به ایثارگران معرفی و از روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک به عنوان مدیر برتر قدردانی شد.

به گزارش جامع خبراز روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی ،در مراسمی که روز یکشنبه۳۰دی با حضور وزیر امور اقتصادی ودارایی، مدیران عامل بانک ها، بیمه ها، روسای دستگاه ها و سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، لوح قدرانی از سوی حجت الاسلام والمسلمین «محمدعلی شهیدی محلاتی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک اهدا شد.

براساس این گزارش، در این جلسه بانک کشاورزی به عنوان دستگاه برتر در زمینه خدمت رسانی به ایثارگران معرفی و از مدیرعامل این بانک به عنوان مدیر برتر دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد در زمینه خدمت رسانی به ایثارگران قدردانی شد.