جامع خبر(جامع نیوز):دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بررسی عملکرد شعبه مرکزی بوشهر و تبیین راهکارهای مناسب برای تحقیق اهداف و سیاست های تدوین شده در فرصت باقی مانده از سال ضمن بازدید از این شعبه بیان داشت: چنانچه سبد محصولات بانک به درستی و با روشهای کارآمد به جامعه […]

جامع خبر(جامع نیوز):دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور بررسی عملکرد شعبه مرکزی بوشهر و تبیین راهکارهای مناسب برای تحقیق اهداف و سیاست های تدوین شده در فرصت باقی مانده از سال ضمن بازدید از این شعبه بیان داشت: چنانچه سبد محصولات بانک به درستی و با روشهای کارآمد به جامعه اطلاع رسانی شود، گسترش روزافزون دامنه ی مشتریان را به دنبال خواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر اکبری از اقدامات صورت گرفته برای اجرای کامل سیاست های اعتباری در استان تقدیر کرد و گفت: لازم است تا همکاران تمامی تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان به کار گیرند.
وی ضمن تاکید به ویژگی های مثبت بانکداری الکترونیک و تاثیر آن در تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات گفت: در بستر بانکداری اجتماعی باید ساختار بانکداری مدرن اجرا و تمام خدمات به صورت غیرحضوری با استفاده از ابزارهای روز الکترونیکی و مجازی به مشتریان ارائه شود.
مرتضی اکبری تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران یک مجموعه کاملا اجتماعی است و با آحاد مردم جامعه سر و کار دارد و خدمات و سبد محصولات این بانک به نحوی طراحی شده که پاسخگوی تامین مایحتاج نیازمندان واقعی باشد، از این رو بر همه همکاران واجب است تا در مواجه با مشتریان و ارباب رجوع، اصول کامل مشتری مداری و سجایای اخلاقی را رعایت کنند.
در این بازدید، آمار عملکرد و فعالیت های انجام شده در خصوص بازاریابی، جذب منابع جدید، کنترل مصارف و پیگیری وصول مطالبات مورد ارزیابی قرار گرفت و رهنمودهای لازم ارائه شد