جامع خبر(جامع نیوز):حمید رضا نعمتی پور مدیرعامل هلدینگ الماس داده ها با اشاره به اینکه بازار سرمایه در یک سال گذشته پوست اندازی خیلی خوبی داشته است گفت:  ابزارهای نوین مالی در بازار سرمایه باعث انگیزه برای سرمایه گذار و موضوع سهامداری آنها شده است که در این زمینه ابزارها و بسترهای جدیدی که برای […]

جامع خبر(جامع نیوز):حمید رضا نعمتی پور مدیرعامل هلدینگ الماس داده ها با اشاره به اینکه بازار سرمایه در یک سال گذشته پوست اندازی خیلی خوبی داشته است گفت:  ابزارهای نوین مالی در بازار سرمایه باعث انگیزه برای سرمایه گذار و موضوع سهامداری آنها شده است که در این زمینه ابزارها و بسترهای جدیدی که برای حمایت از شرکتهای استارت آپها و بازارهای ایده وجود داشته بسیار امید بخش بوده است.

وی در گفتگو با ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ضمن بیان این مطلب خاطر نشان ساخت: چشم انداز خیلی خوبی در سال ۹۸ هم برای بازار سرمایه و هم برای شرکتهایی که در ارتباط با بورس هستند، انتظار می رود که در این راستا ارکان اصلی بازار هم کمکهای خوبی به شرکتهای زیرمجموعه کرده اند.

نعمتی پور با بیان اینکه در کنار هم بودن و گره خوردن سه ارکان مهم اقتصادی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد افزود: این نمایشگاه تنها نمایشگاه مالی و سرمایه گذاری ایران است که می تواند به صورت شفاف ارائه کننده خدمات باشد و کسانی که بخواهند در بازار سرمایه فعالیت کنند قطعا می تواند برداشتهای خوبی از نمایشگاه داشته باشد.

مدیرعامل هلدینگ الماس داده ها عنوان کرد: نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه وارد شدن تخصص در مدیریت مالی را نشان می دهد که باعث می شود تا مسائل تخصصی از افراد خاص به دست افراد عام برسد تا این افراد هم بتوانند ابزارها و خدمات نوین را بشناسند و جذب این بازار شوند.

وی برای تائید حرف خود اظهار داشت: در حال حاضر سرمایه در اختیار نهادهای مالی و تخصصی، یک سرمایه محدود است که اگر نمایشگاه، برندسازی و تبلیغات نباشد و ابزارهای جدید معرفی نشود سرمایه در بورس محدود باقی خواهد ماند که بازار را همیشه در این ابعاد باقی خواهد گذاشت. بنابراین برای افزایش سرمایه در اختیار و بهره وری تخصصها باید نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار شود.

مدیرعامل هلدینگ الماس داده ها با بیان اینکه شرکت ما به دنبال جذب ایده های نو است تصریح کرد: اگر سهام عدالت از بحث سهامداری خارج شود، سهم داشتن افراد در ایران خیلی کمتر از مردم جهان است، بنابراین این فرهنگسازی ها به شدت نیاز است که برگزاری نمایشگاه برای این فرهنگسازی ها بسیار حائز اهمیت است.